Tukifoorumi

2014 R6-penkkivaljaat ja Quickshifter - ECU Pin 21 -ristiriita

johnpaul.craig@gmail.comjohnpaul.craig@gmail.com Viestejä: 4Verified User
sisään R6

2008-2015 R6-ohjelmointivaljaat (valjaatyyppi 3) Quickshifter-johtosarja (tyyppi 1) Asensin ja vilkkuu ohjelmointivaljailla muutama vuosi sitten, enkä ole koskettanut sitä (käytetty Graves-viritys, joka toimitettiin ohjelmistossa). Sain äskettäin push / pull-pikakytkimen fteculta lisätäksesi järjestelmään. Ohjeissa sanotaan, että kiinnitetään vihreä johto ja kiinnitetään ECU-liittimeen kohdassa 21. Mutta sijainti 21 on jo oranssi johdin vilkkuvien valjaiden ohjeista. Mitä minun on tehtävä tässä vaiheessa? Vai onko minulla väärä pikalähetin käytettäväksi vilkkuvien valjaiden kanssa?

Kommentit

  • johnpaul.craig@gmail.comjohnpaul.craig@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Kun olet tehnyt lisää kaivauksia, näyttää siltä, että minulla on "valinnainen" pikalähetinvaljaaliitin, mutta se ei vastaa nopeusyksikön johtojani, koska se on mielestäni suunniteltu kytkettäväksi suoraan ecuun? Jos ftecu push / pull -anturi voidaan kytkeä jo olemassa olevaan johtosarjaan, onko siellä sovitinjohto tai jotain jota voin ostaa tai vaihtaa? Voin toimittaa kuvia tarvittaessa.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Type 1 QS -valjaat on tarkoitettu käytettäväksi pyörien kanssa, joihin ei ole asennettu FTECU-pyöräpuolen vilkkuvaljaita. Tarvitset Type 7 QS -valjaat, jotka on valmistettu polkupyörille, kun pyöräpuolen vilkkuvaljaat on asennettu.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Haluatko ladata tyyppi 7 QS -valjaiden asennustiedoston? Sitä ei voida tarkistaa

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Type 7 QS -valjaat kytketään yksinkertaisesti pyöräpuolen ECU-johtosarjaan.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Kiitos

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.