Helpforum

2018 R1 met Graves cat eliminator en shorty uitlaat kan

tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Berichten: 10Verified User

Heel eenvoudig hier.Ik kan geen bestand vinden voor een 2018 met een Graves-opstelling zoals de mijne en moest het onbeperkte bestand gebruiken om thuis te komen. Je kunt niet zien welke bestanden beschikbaar zijn totdat je de tuner koopt en was teleurgesteld om er geen te zien voor mijn fiets. Heeft iemand een suggestie. Ook heb ik een actief deuntje onderweg Bedankt

tagged:

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt December 2019

    Wanneer u op onze site naar een flitsset voor elke fiets gaat, heeft elke pagina de ECU-bestanden die beschikbaar zijn voor die fiets, plus instructies voor het geval uw bestand niet op de lijst staat:


  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Berichten: 10Verified User

    Dank je. De mensen van Graves sturen me het bestand dat ik nodig heb. Ze hebben een bewijs van aankoop van hun pijp nodig, zodat de melodie niet wordt gedeeld. Ik begrijp volledig over intellectueel eigendom en waarom het niet aan iedereen wordt geleverd. Iedereen met een 2018 of nieuwer R1 die op zoek zijn naar een Graves-pijldossier moet contact met ze opnemen. Ze zijn uiterst behulpzaam

  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Berichten: 10Verified User

    Gewoon om dingen op te ruimen voor het geval je niet wist dat ik mijn eigen nummer niet wilde maken en ik wilde een Graves-nummer gebruiken dat voor een bepaalde pijp is geschreven, maar er is geen 2018 R1 Graves-bestand op het systeem. Ik heb een bestand geprobeerd voor een 2017 en de fiets zou niet starten, dus ik schakelde probleemloos terug. De werkelijke ECU-onderdeelnummers voor verschillende jaren zijn blijkbaar in het bestand geschreven of zo, maar een ander onderdeelnummer ECU stopte mijn fiets ..

  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Berichten: 10Verified User

    Punt genomen ... Bedankt

Meld je aan of registreer je om te reageren.