Tukifoorumi

2018 R1 Graves kissan eliminaattorilla ja lyhyellä pakoputkulla

tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Viestejä: 10Verified User
sisään R1

Todella yksinkertainen täällä.En löydä tiedostoa vuodelle 2018, jossa on Graves-asetukset, kuten minun, ja jouduin käyttämään rajoittamatonta tiedostoa kotiin pääsemiseksi.Et tiedä, mitkä tiedostot ovat saatavilla, ennen kuin olet ostanut virittimen, ja pettyin siihen, että en näe sitä pyöräni.Onko kenelläkään ehdotusta.Myös olen aktiivinen viritys matkalla Kiitos

tagged:

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu December 2019

    Kun siirryt mihin tahansa polkupyörän flash-sarjaan sivustollemme, jokaisella sivulla on kyseiselle pyörälle saatavilla olevat ECU-tiedostot sekä ohjeet, jos tiedostoasi ei ole luettelossa:


  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Viestejä: 10Verified User

    Kiitos. Gravesin ihmiset lähettävät minulle tarvitsemani tiedoston. He vaativat todistuksen putken ostamisesta, jotta sävelmää ei jaeta. Ymmärrän täysin henkisen omaisuuden ja miksi sitä ei toimiteta kaikille.Kukaan 2018 tai uudempi R1 etsii Graves-piippitiedostoa ottamalla yhteyttä heihin. Ne ovat erittäin hyödyllisiä

  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Viestejä: 10Verified User

    Vain tyhjentääksesi asiat, jos et tiennyt minusta, että en halua luoda omaa sävelmääni, ja halusin käyttää Graves-sävelmää, joka on kirjoitettu tietylle putkelle, mutta järjestelmässä ei ole 2018 R1 Graves-tiedostoa. Yritin tiedoston 2017 ja pyörä ei käynnisty, joten vaihdin takaisin ilman ongelmia. Eri vuosien todellinen ECU-osanumerot on ilmeisesti kirjoitettu tiedostoon tai jotain muuta, mutta eri osanumero ECU on estänyt pyöräni käynnistämästä ..

  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Viestejä: 10Verified User

    Kohta otettu..Kiitos

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.