Helpforum

MT09 bank harnas probleem

dlhindustry@gmail.comdlhindustry@gmail.com Berichten: 7Verified User

Ik kreeg een probleem bij het opnieuw flitsen met een bankstel, na het voltooien van de taak, software uitgegeven: ECU afgebeeld ongeldig, maar ECU werkt nog steeds goed zonder foutcode of probleem. Ik heb het vele malen geprobeerd, maar hetzelfde probleem. De ecu p / n is hetzelfde als het downloadbestand. vriendelijke groeten

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is het bestandsnummer en uw ECU-nummer? Heb je wijzigingen aangebracht in het bestand dat je probeerde te flashen? De software laat je dat bestand niet flashen omdat er een mismatch is met je ECU.

  • dlhindustry@gmail.comdlhindustry@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Het is 2BS-85910A-00, correct bestand. Het bestand is van Ftecu, ik heb er niets aan veranderd vanuit je software. Vandaag werkte ik met Suzuki 32920-01H10, hetzelfde nummer

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Bij het controleren van uw log met flitsgeschiedenis, lijkt het erop dat u een hardwareprobleem heeft waardoor de flitser niet werkt. De reden dat de ECU's blijven werken, is omdat de flitser nooit is uitgevoerd. Controleer uw harnassen met een continuïteitstester.

  • dlhindustry@gmail.comdlhindustry@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Ik heb de harnassen en interface gecontroleerd, het werkt nog steeds goed, dus hoe ??

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Het foutbericht "Ongeldige ECU-afbeelding" zegt in feite dat er iets mis is met het bestand dat u in de ECU probeert te flashen. Of het bestand op de een of andere manier in uw proces is beschadigd tussen het ophalen van het bestand en het proberen het in de ECU te flashen (het bestand in de database is niet beschadigd, omdat er honderden, zo niet duizenden succesvolle flitsen van dat bestand zijn zonder problemen die door andere gebruikers zijn gemeld) of dat u of iemand anders het bestand vóór het flashen wijzigt, het basisprobleem is dat er iets mis is met het bestand, dus de flash is nooit voltooid. Als u uw flash-geschiedenis bekijkt, heeft u veel foutmeldingen met betrekking tot hardware- of bestandsafwijkingen / corruptieproblemen op veel verschillende fietsen. Dit geeft aan dat er een duidelijk probleem is in uw flash-hardwaresysteem, inclusief de computer die u gebruikt.

Meld je aan of registreer je om te reageren.