פורום תמיכה

בעיות מהבהבות וולברין

BE514BE514 הודעות: 2Verified User

נכון לעכשיו אין דרך להבהב את ecu BK8-00. אני יכול לקרוא מ- ECU אבל לקבל הודעת שגיאה "שגיאה: איתור PR PR ..." כאשר אני מנסה להבהיב ל- ECU. אני מפעיל את קובץ ה- BG4-00 כבר זמן מה אך לא ניתן להשבית את מגבלת המהירות העליונה ומפות ההצתה לא פועלות.

BE514

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי, כאשר אתה מהבהב את ה- B8K ECU שלך עם קובץ B8K, האם אתה שגיאה מהבהבת את המלאי ותמונות בלתי מוגבלות? טבלאות ההצתה משתלבים באופן שונה ב- BK8 וזו הסיבה שהפונקציה הזו לא עובדת. פונקציית מגביל המהירות העליונה כרגע לא עובדת, אך תתקבל ברגע שנגיע לרכב לכאן. תודה, ג'ייסון א.

  • BE514BE514 הודעות: 2Verified User

    אני תקוע עם ניהול קובץ ה- BG4-00 בערך בשנה האחרונה. התקשרתי לתמיכה טכנית מספר פעמים והוא המליץ לנסות להבהב את קובץ ה- BG4-00 כדי לבדוק אם זה יעבוד, וזה עשה. הבעיה היא שאני לא יכול להבהיר את המניה או את קובץ BK8-00 הבלתי מוגבל לחזרה ל- ECU. המטרה העיקרית ברכישה זו הייתה להשבית את מגביל המהירות העליונה רק כדי לגלות אחר כך שהיא לא עובדת ושנה לאחר מכן עדיין לא התקדמה?

    BE514

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי, אנא שלח לי דוא"ל: jason@ftecu.com עם צילום מסך של הודעת השגיאה שלך כשאתה מנסה להבהב את קובץ ה- X2 ל- X2 ECU שלך. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.