Helpforum

Wolverine knippert problemen

BE514BE514 Berichten: 2Verified User

Momenteel is er geen manier om de BK8-00 ecu te flashen. Ik kan van de ECU lezen, maar krijg de foutmelding "Fout: lokaliseren van module PR ..." wanneer ik probeer de ECU te flashen. Ik gebruik het BG4-00-bestand al een tijdje maar de topsnelheidsbegrenzer kan niet worden uitgeschakeld en de ontstekingskaarten werken niet.

BE514

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Als u uw B8K-ECU knippert met het B8K-bestand, krijgt u dan de foutmelding dat de stock en onbeperkte afbeeldingen knipperen? De ontstekingstabellen passen anders in de BK8 en daarom werkt die functie niet. De Top Speed Limiter-functie werkt momenteel niet, maar wordt hersteld zodra we hier een auto hebben. Bedankt, Jason A.

  • BE514BE514 Berichten: 2Verified User

    Ik zit het afgelopen jaar vast met het BG4-00-bestand. Ik belde meerdere keren technische ondersteuning en hij raadde aan het BG4-00-bestand te flashen om te zien of dat zou werken, wat het deed. Probleem is dat ik het bestand of het onbeperkte BK8-00-bestand niet terug kan flashen naar de ECU. Het belangrijkste doel van deze aankoop was om de topsnelheidsbegrenzer alleen uit te schakelen om later te ontdekken dat het niet werkt en een jaar later is er nog steeds geen vooruitgang geboekt?

    BE514

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, stuur me een e-mail: jason@ftecu.com met een screenshot van uw foutbericht wanneer u probeert het X2-bestand in uw X2 ECU te flashen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.