פורום תמיכה

בעיה בהורדת הילוך אוטומטית

tomfranks@pm.metomfranks@pm.me הודעות: 5Verified User

זקוק לעזרה להבין מדוע לאחר הבהוב של R1 2019 שלי עם המפה הבלתי מוגבלת + Activetune מותקנת גם כן, הבליפטור שלי שעבד בעבר כבר לא עובד. QS עובד מצוין בעליות ההילוכים, אבל נראה שההילוך למטה עובד רק בסיבובים גבוהים מאוד לפני בלימה, מה שלא מרגיש נכון ואני לא יכול לרדת בסל"ד נמוך יותר של 2k-6k כפי שיכולתי באופן אמין בעבר. מדי פעם אני יכול להוריד הילוך בסל"ד הזה. מה אני מפספס?

שתייגת:

הערות

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com הודעות: 191Staff User

    היי, באיזה קובץ אתה משתמש? השבת את Active Tune והבהב את ה-ECU שלך, האם ה-Auto Blipper עובד כמו קודם? האם אתה משתמש בהגדרת Auto Blip/QS של מלאי עצמות? בברכה

  • tomfranks@pm.metomfranks@pm.me הודעות: 5Verified User
    נערך June 2022

    כן, עצמות אוטומטיות שלפוחית/QS מהמפעל, ללא אופנים. עדכון: פתחתי את מנהל הקבצים ובחרתי "2018 R1 - BX4-8591A-30(EU) Unrestricted". לאחר מכן ייבאתי את שולחן הדלק שלי (PCV עבור הגדרת הפליטה שלי). השינוי הנוסף היחיד היה הפעלת אימובילייזר. הבזקתי את ה-ECU עם זה והבליפר האוטומטי שלי עובד שוב בצורה מושלמת. האם זה עוזר לאבחן את הבעיה? ActiveTune מושבת כעת וכמובן, אני רוצה את זה בחזרה. בעבר הייתה לי את ההגדרה שלמעלה בתוספת הפעלת ActiveTune ויישמתי את הלמידה לבסיס כמה פעמים ולאחר מכן הפעלת תיקון חי. לאן עלי ללכת מכאן?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com הודעות: 191Staff User

    היי, כן, עוד משהו. האם אתה יכול להפעיל את Active Tune בקובץ החדש הזה ולהפיץ מחדש. אני רוצה לדעת אם ייתכן שזו הייתה בעיה בקובץ הקודם או אם ה-Active Tune מופעל גורם לפונקציה Auto Blipper לא לעבוד. בברכה

  • tomfranks@pm.metomfranks@pm.me הודעות: 5Verified User

    תודה. לקחתי את הקובץ הזה והפעלתי את ActiveTune עם כוונון חי מופעל והבהבתי את זה ל-ECU ויכול לאשר את השלפוחית האוטומטית שלי עדיין עובדת. אני אשבית את הכוונון החי ואעשה ריצה או שתיים כדי ליישם את הלמידה לבסיס ולראות איך זה הולך.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com הודעות: 191Staff User

    היי, זה מעניין. בטח היה באג או תקלה קטנה בקובץ האחרון. אני שמח שהכל מתפקד כרגיל עבורך כעת. בברכה

היכנס או הירשם כדי להגיב.