Helpforum

ECU Leesfout: kan niet lezen omdat ik de FT-server niet kan bereiken.

rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Berichten: 6Verified User

2015 R6 Ik heb steeds opnieuw geprobeerd mijn ECU te lezen. Het faalt elke keer. Het komt helemaal tot 100% en geeft vervolgens een pop-up om me te vertellen dat ik mijn ECU moet loskoppelen of de sleutel moet uitschakelen. Ik doe dat en druk dan op OK en het geeft een foutmelding vanwege de FT-server. Ik heb al een FT-bestand op de ECU en het is in orde sinds 2017. Wat geeft? Ik heb de meest bijgewerkte software 2.5.6.6, vandaag geïnstalleerd. Ik heb de pc meerdere keren opnieuw opgestart. Ik ben overgestapt van fietsharnas naar bankharnas. Ik heb het racepakket. Heb je serverproblemen? Dit gaat niet goed, want ik vertrek morgen om te racen. FT moet hun Sh! & Bij elkaar krijgen ... Niets anders dan problemen die zelfs tuners hebben meegemaakt kunnen niet werken.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Probeer het opnieuw met de nieuwste versie 2.5.6.8

  • rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Berichten: 6Verified User

    ja dat werkte niet. Besteed $3k met Flash Tune en kan geen verbinding maken met mijn fiets om iets te doen ... Super opgewonden. Als we bellen krijgen we niets anders dan een rondje rennen. Ongelukkige.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We hebben honderden andere mensen die momenteel zonder problemen toegang hebben tot de server. Wat is het exacte foutbericht dat u ziet?

  • rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Berichten: 6Verified User
  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U hebt een hardwareprobleem dat communicatie met de ECU verhindert. Controleer al uw hardware-verbindingen. Gebruik je het fiets- of bankharnas?

  • rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik heb geprobeerd met harnas aan fietszijde en bankharnas. Beide geven me dezelfde fout. Kan me niet voorstellen dat het een hardwareprobleem is als het door 100% van het leesproces gaat, naar 100%, gaat, dan treedt deze fout op. Hetzelfde met beide harnassen.

  • rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Dit is de oorspronkelijke fout die ik kreeg. Vervolgens heb ik de software bijgewerkt naar de nieuwste versie en nu krijg ik de screenshot die ik eerder heb gepost.


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    Bel onze technische ondersteuningslijn.

Meld je aan of registreer je om te reageren.