Tukifoorumi

ECU-lukuvirhe: Lukeminen epäonnistui, koska en pääse FT-palvelimeen.

rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään R6

2015 R6 Olen yrittänyt uudestaan ja lukea ECUni. Se epäonnistuu joka kerta. Siihen saakka 100% antaa sitten ponnahdusikkunan, jossa kehotetaan irrottamaan ECU-virta tai sammuttamaan avain. Suoritan sen sitten ok ja se antaa virheilmoituksen FT-palvelimen takia. Minulla on FT-tiedosto jo ECU: ssa ja se on ollut hyvä vuodesta 2017. Mitä antaa? Minulla on viimeisin päivitetty ohjelmisto 2.5.6.6, asennettu tänään. Olen käynnistänyt tietokoneen uudelleen useita kertoja. Olen vaihtanut pyörävaljaista penkkiin. Minulla on kilpapaketti. Onko sinulla palvelinongelmia? Tämä ei toimi hyvin, koska jätän huomenna kilpailuun. FT: n on saatava Sh! & Yhdessä ... Ei mitään muuta kuin ongelmat, jotka jopa kokeneet virittäjät eivät voi kiertää.

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Yritä uudelleen uusimmalla versiolla 2.5.6.8

  • rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    ei, se ei toiminut. Vietä $3k Flash Tune -sovelluksella, etkä voi muodostaa yhteyttä pyöräihini tehdä mitään ... Super innoissani. Kun soitamme, emme saa muuta kuin juosta. Valitettavaa.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Meillä on satoja muita ihmisiä, jotka käyttävät tällä hetkellä palvelinta ilman mitään ongelmia. Mikä on tarkka virheilmoitus, jonka näet?

  • rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Viestejä: 6Verified User
  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinulla on laitteisto-ongelma, joka estää kommunikoinnin ECU: n kanssa. Tarkista kaikki laitteistoyhteydet. Käytätkö pyöräpuolen tai penkin valjaita?

  • rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Olen yrittänyt pyöräpuolella ja valjailla. Molemmat saavat minut saman virheen. Et voi kuvitella sen laitteisto-ongelmaa, koska se käy läpi lukuprosessin 100%, pääsee 100%,-kohtaan, jolloin tämä virhe ilmenee. Sama asia molemmilla valjailla.

  • rjbrittain11@gmail.comrjbrittain11@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Tämä on alkuperäinen virhe, jonka sain. Sitten päivitin ohjelmiston uusimpaan versioon ja nyt saan kuvakaappauksen, jonka olen aiemmin lähettänyt.


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    Soita teknisen tuen linjalle.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.