Tukifoorumi

FTECU KIT - R1 16 - Suositeltava kartta ja asetukset

mchristofori@hotmail.commchristofori@hotmail.com Viestejä: 7Verified User
muokattu August 2019 sisään R1

Hei, minulla on R1 16 kissan kanssa, joka poistaa kaksi veljestä lyhyen pakokaasun ja FTECU Autobliperin. Se on minun katupyöräni ja näiden muutosten lisäksi koko varastossa. Mikä on suositeltava kartta tälle pyörälle (minulla on penkkisarja)? Rajoittamaton, varastossa vai jotain muuta? Käytin rajoittamatonta, mutta kaasusovellus muuttui aggressiiviseksi hyvin päälle / pois päältä alkuperäisessä sovelluksessa, teki erittäin vaikeaksi muuttaa nopeutta alhaisella ja keskialueella. Latasin varaston yhden (et ole varma, onko tämä paras, mutta haluan nyt tehdä pyörästä vähemmän aggressiivista) yrittää korjata ongelman, mutta en ole varma, mitä ecu-asetusta minun pitäisi käyttää. Poistetaanko sulje silmukka? Poista käytöstä sulkeutuva arvo? Poistetaanko INJ: n pakkausleikkaus käytöstä? Poistetaanko AIS-venttiili käytöstä? Poistetaanko Accel Retard -ohjaus käytöstä? Myös suosituksia kaupasta lahden alueella, missä voin tehdä tarvittaessa mukautetun kartan pyörälleni? Kiitos! Marcelo

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Missä Ride-tilassa R1 oli asetettu? Sillä oli liian aggressiivinen kaasuvaste kaikissa tiloissa? Voit yrittää asettaa Disable Accel Retard Control -asetuksen arvoon "true". Varastossa oleva ECU hidastaa sytytyksen ajoitusta noin 200 ms pyrkiessä tasoittamaan äkillistä siirtymää kaasuläpän kautta. Tämän asetuksen käytöstä poistaminen johtaa monien mielestä sujuvampaan siirtymiseen. Voit myös yrittää poistaa injektorin polttoainekatkaisun käytöstä, koska varastossa oleva ECU leikkaa polttoaineen kokonaan suljetulla kaasun hidastuvuudella, mikä johtaa usein äkilliseen kaasuvasteeseen. Ei syytä suljetun silmukan poistamiseen käytöstä, ellet päästä eroon O2-anturista. Sama AIS-venttiilin kanssa. Ilmanottoventtiili on periaatteessa siellä imuäänen vähentämiseksi, joten sen poistaminen käytöstä jättää sen avoimeen asentoon. Siirry ftecu-sivuston Jälleenmyyjä-välilehteen ja etsi lähin.

  • mchristofori@hotmail.commchristofori@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Tks sinulle vastaus. Rajoittamattomalla kartalla, jolla ajaen voimalla 1, myös teho 2 oli äkillinen ja hidas reagoimaan. mitä karttaa minun pitäisi käyttää? varastossa, rajoittamaton tai jotain muuta pls? juuri palannut ratsastaa osakekartan kanssa, se ei ollut äkillinen, mutta erittäin hidasta poimia alhaisella keskialueella. tks neuvostasi toistaiseksi

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kokeile katsoa joitain kolmansien osapuolien tiedostoista tietokannastamme. Et voi tehdä niihin muutoksia, mutta niiden polttoaine saattaa olla sopivampi sovellukseesi. Varastotiedoston käyttö kissan poistopakokaasuilla todennäköisesti käy vähärasvaisena, joten luultavasti syy virran puuttumiseen.

  • mchristofori@hotmail.commchristofori@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Kiitos! Ladan R1 16 Graves kissan poistamisen ja testin pyörän tänään.

  • mchristofori@hotmail.commchristofori@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hei Kent, The Graves -dekaatti auttoi todella tasoittamaan kaasua, toistaiseksi oli paras kartta sovellukselleni. Nyt minulla on kuitenkin valitettavasti 2 ongelmaa: Virhe 17 ei kojetaulua. Mielestäni on jotain poistoventtiilistä (poistan sen, kun asennin jälkimarkkinoiden pakokaasun eikä minulla koskaan ollut tätä ongelmaa kojelaudalla). Eniten huolta aiheuttava ongelma on nyt, että en pääse pyöräni valikkoon, viiva toimii hyvin ( nopeus, rpm, vaihde, polttoaine), mutta minulla on rajoitetut toiminnot, en voi muuttaa ajotiloja tai päävalikkoa tai muuta asetusta. Tätä ei ole koskaan tapahtunut ennen, ja kaikki uskovat, että kaikki elektroniikat ovat pois päältä ja en voi muuttaa sitä. Onko mitään ajatusta meneillään? kiitos ja anteeksi kaikista viesteistä, mutta uskon, että olet parhaat ihmiset, jotka kysyvät asiasta.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu August 2019

    Oletko asettanut Graves-kartalla EXUP-venttiilin asentoon POIS, ja vilkkuu se ECU-pisteeseen? Tarkasta moottorin valo lukitsee sinut viivalta. Kun koodi on tyhjennetty, täysi viivatoiminto palaa takaisin.

  • mchristofori@hotmail.commchristofori@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Jos muistan oikein, ecu-asetuksissa ei ollut vaihtoehtoja, tarkistan vielä kerran. Kuinka tyhjennän tämän pyörän koodit? Voinko tehdä jotain tai joudun ottamaan jälleenmyyjälle? Tks

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Graves-tiedostossa sinun on valittava, että EXUP-venttiili poistetaan käytöstä. Kun olet asettanut sen POIS käytöstä ja vilkkanut sen ECU: hon, sen pitäisi päästä eroon virhekoodista.

  • mchristofori@hotmail.commchristofori@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Täydellinen kiitos ! korjaan tämän nyt :)

  • mchristofori@hotmail.commchristofori@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    tks paljon tukikentälle, kaikki toimivat hienosti pyörällä uuden kartoituksen ja poistoventtiilin avulla.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.