Helpforum

ZEER BELANGRIJK: Zorg ervoor dat u het juiste bestand flitst!

kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
bewerkt March 2020 in FZ / MT 07

We hebben nogal wat klanten gehad die het verkeerde bestand in hun Yamaha FZ / MT-07 flitsten en eindigden met een niet-rijdende motorfiets die talloze foutcodes vertoont. Je moet double-check to make sure that the file you're going to flash has the exact same part numbers as your ECU; we hebben elk jaar meerdere bestanden die voor verschillende landen zijn, dus zie niet alleen "2018 Yamaha MT-07" en denk dat het voor uw fiets is. Als u het verkeerde bestand in uw ECU flasht, veroorzaakt u een grote schrijffout in de ECU die foutcodes veroorzaakt die niet bestaan, en u krijgt een niet-rijdende motorfiets. En in tegenstelling tot andere foutcodes, kunt u ze niet eenvoudig door uw dealer laten resetten. U moet uw ECU "resetten" door eerst ons specifieke resetbestand in uw ECU te flashen en daarna onmiddellijk een nieuw correct -bestand te flashen. We zullen het resetbestand binnenkort beschikbaar hebben op de server, maar in de tussentijd, plaats het op het forum en we zullen het bestand naar u e-mailen. Bedankt, Kent

Comments

  • bruzzese.mirko@gmail.combruzzese.mirko@gmail.com Berichten: 7Verified User
    bewerkt July 2019

    Hallo Kent, ik heb je zojuist een e-mail gestuurd. Ik heb net een ecu gekregen met dit probleem, mijn klant bracht de ecu naar een andere tuner, oftewel het flitste met een verkeerd bestand. wat moet ik nu doen? Label op ecu: 1XB-8591A-00. Ik moet het eerst flashen met een resetbestand? Bedankt voor uw steun

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ik heb het resetbestand naar je gemaild. Please flash that file first voordat u het juiste FT-bestand knippert. Bedankt, Kent

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    PLEASE NOTE: This post and thread is for the Yamaha FZ/MT-07 only. Gelieve de draad niet te kapen met problemen met betrekking tot andere motorfietsen. Begin uw eigen thread in de juiste categorie. Dank je.

  • vencemotosport@gmail.comvencemotosport@gmail.com Berichten: 5Verified User

    hallo, kunt u mij een resetbestand sturen voor B34-9591A-10(EU). Cordialement, David

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Hallo David, er is geen resetbestand voor die ECU. Flits de correct stock ECU image file in de ECU en deze moet weer normaal worden.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User


    Hoi, start een nieuw discusison want dit is niet de plek voor het stellen van een dergelijke vraag. Bedankt, Jason A.

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, is er een resetbestand voor B34-8591A-10(EU)?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Zoals hierboven vermeld, is er voor die ECU geen resetbestand. Flits de correct stock ECU image file in de ECU en deze zou weer normaal moeten worden.

  • torsten.skateboard@gmail.comtorsten.skateboard@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, ik heb een B34-8591A-10 (EU). Ik heb geprobeerd het juiste voorraad-ECU-afbeeldingsbestand te laten knipperen, maar het waarschuwingslampje voor motorstoring ging aan en de fiets start niet. Kan ik nog iets anders doen?

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Berichten: 20Verified User

    hallo ik heb het resetbestand nodig mijn MT 07 (B34-8591A-10) start niet meer, motorlampje op het instrumentenpaneel en sleutellampje knippert

  • ThomasThomas Berichten: 7Verified User

    Hallo, stuur mij het reset-bestand voor MT 07 (B34-8591A-00)

  • milnerbk@gmail.commilnerbk@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hé, elke kans dat ik een reset-bestand kan krijgen voor 2016 FZ-07 (2RC-8591A-10)

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, alle verzoeken om bestanden te resetten, stuur me een e-mail voor. Bedankt, Jason A.

  • wilmer_ahlgren@hotmail.comwilmer_ahlgren@hotmail.com Berichten: 2Verified User

    Hoi! Ik wil een reset voor mijn fiets. Mijn fietsdosering start nadat ik aan het flitsen was met je kit ... Hoe te resetten? Mijn fiets is een MT 07 uit 2018 (B34-8591A-00) Help me alsjeblieft snel, moet morgen rijden.....

  • wilmer_ahlgren@hotmail.comwilmer_ahlgren@hotmail.com Berichten: 2Verified User

    Hallo weer! Ik heb wat hulp nodig. Mijn motorfiets is een mt07 uit 2018 met (B34-8591A-00). Kan dit model niet vinden in uw software. Maar ik vond 2015-2017 (B34-8591A-00) en flitste het daarmee. Maar nu start de motor niet... En ik heb het nog een keer geprobeerd en nu hoor je niet eens een geluid van de brandstofpomp... Kun je me alsjeblieft helpen, ik wil morgen rijden... Hoe reset ik? Of hoe krijg ik het aan het werk... Vriendelijke groeten Wilmer Ahlgren

Meld je aan of registreer je om te reageren.