Helpforum

Quick shifter/auto blip 2019 R6

Environmentalengineervt@gmail.comEnvironmentalengineervt@gmail.com Berichten: 10Verified User
bewerkt April 2022 in R6

Ik kocht vorig jaar een quick shift auto blip, het heeft prima gewerkt tot vandaag. Het snel schakelen om een versnelling hoger te schakelen werkt nu niet, maar terugschakelen voor automatisch blippen blijft werken, help alstublieft. 2019 R6 Ik heb de draden gecontroleerd

Comments

  • Environmentalengineervt@gmail.comEnvironmentalengineervt@gmail.com Berichten: 10Verified User

    Ik heb de draden en de pin naar de kabelboom gecontroleerd, alles is in orde en zoals het hoort.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, Heeft u een continuïteitstest uitgevoerd over de sensor aan de QS-zijde? Neem indien mogelijk rechtstreeks contact met mij op met de resultaten. Groeten, Octavio

  • foqua24@yahoo.comfoqua24@yahoo.com Berichten: 2Verified User

    heb hetzelfde probleem. Heb je dit opgelost?

  • Environmentalengineervt@gmail.comEnvironmentalengineervt@gmail.com Berichten: 10Verified User

    ja, ik moest een nieuwe quick shifter en auto blip kopen

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Op de sensor zit 2 jaar garantie. Als u een probleem heeft, moet u de sensor testen op continuïteit bij beide stekkers. Om de continuïteit te controleren, steekt u 2 stukken veiligheidsdraad in een van de stekkers en sluit u er een multimeter op aan die op continuïteit is ingesteld en beweegt u de shifter in die richting van de sensor. Herhaal vervolgens op de andere plug voor de tegenovergestelde richting. Als er geen continuïteit is voor een van beide richtingen, moet u het naar ons opsturen om het te testen en te vervangen als het defect wordt bevonden. Bedankt Mike Pond

Meld je aan of registreer je om te reageren.