Tukifoorumi

Pikavaihde/autoblip 2019 R6

Environmentalengineervt@gmail.comEnvironmentalengineervt@gmail.com Viestejä: 10Verified User
muokattu April 2022 sisään R6

Ostin viime vuonna pikavaihteiston, se on toiminut hyvin tähän päivään asti. Nopea vaihtaminen vaihteen lisäämiseksi ei nyt toimi, mutta vaihtaminen alaspäin automaattista vilkkumista varten toimii edelleen, auttakaa. 2019 R6 Olen tarkistanut johdot

Kommentit

  • Environmentalengineervt@gmail.comEnvironmentalengineervt@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Olen tarkastanut johdot ja johtosarjan tapin, kaikki on kunnossa ja niin kuin pitääkin.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, Oletko suorittanut jatkuvuustestin QS-puolen anturin yli? Ota yhteyttä suoraan minuun tuloksista, jos mahdollista. Terveisin, Octavio

  • foqua24@yahoo.comfoqua24@yahoo.com Viestejä: 2Verified User

    on sama ongelma. Oletko korjannut tämän?

  • Environmentalengineervt@gmail.comEnvironmentalengineervt@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    kyllä, minun piti ostaa uusi pikavaihde ja automaattinen blip

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Anturilla on 2 vuoden takuu. Jos sinulla on ongelma, testaa anturin jatkuvuus molemmissa pistokkeissa. Jatkuvuuden tarkistamiseksi työnnä 2 turvalankaa yhteen pistokkeista ja liitä niihin yleismittari, joka on asetettu jatkuvuuteen, ja siirrä vaihteistoa anturin siihen suuntaan. Toista sitten toisella pistokkeella vastakkaiseen suuntaan. Jos kumpaankaan suuntaan ei ole jatkuvuutta, lähetä se meille testattavaksi ja vaihdattavaksi, jos se havaitaan huonoksi. Kiitos Mike Pond

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.