2020 Yamaha R6 EDR Velocity Stacks
 aaronwhitt18@hotmail.com            

aaronwhitt18@hotmail.com            

sisään R6             
        Hei, minulla on vuoden 2020 R6, jossa on Arrow täysi pakoputki, DNA-ilmasuodatin ja EDR Performance -nopeuspinot. Aion käyttää rajoittamatonta karttaa aktiivisen virityksen kanssa, mutta mietin, pitäisikö minun tehdä AFR:ään tiettyjä muutoksia kompensoidakseni pinot? Suurin huolenaiheeni olisi, että pyörä kulkee laihaammin niiden kanssa. Huomasin myös Graves-kartalla, että kierroslukualue on erilainen nopeuspinoilla kuin rajoittamattomalla kartalla ja pitäisikö minun muuttaa myös RPM-aluetta? Kiitos!
            tagged:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.                    

Suomalainen
Suomalainen Englanti
Englanti arabialainen
arabialainen Kiinalainen
Kiinalainen Hollannin kieli
Hollannin kieli Ranskan kieli
Ranskan kieli Saksan kieli
Saksan kieli heprealainen
heprealainen hindi
hindi italialainen
italialainen japanilainen
japanilainen Korealainen
Korealainen Kiillottaa
Kiillottaa Portugalin kieli
Portugalin kieli Venäjän kieli
Venäjän kieli Espanja
Espanja Ruotsin kieli
Ruotsin kieli
Kommentit
Hei, Jos käytät Active Tune -järjestelmää rajoittamattoman kartan kanssa, sinun pitäisi olla hyvä. Varmista, että lähdet koeajelulle normaalisti ajaessasi tai käytä sitä dynolla ja tallenna Active Tune -järjestelmän tekemät korjaukset peruskartaksi. Voit asettaa Active Tunen AFR-tavoitteen hieman laimeaksi tai rikkaaksi sen mukaan, mitä tavoittelet. Tarkemmalla pohjakartalla järjestelmän ei tarvitse tehdä niin paljon korjauksia ja olla tehokkaampi. Terveiset
Hienoa, kiitos avustasi!