Supportforum

Licens Hardfail.

chance.doucet@gmail.comchance.doucet@gmail.com Inlägg: 4Verified User

Jag följde installationen exakt, försökte flasha fick inget svar och min licens är i hardfail status?

kommentarer

  • chance.doucet@gmail.comchance.doucet@gmail.com Inlägg: 4Verified User
    redigerad April 2022

    uppdatera testad gränssnittstangent av 31 knapp på 37? inte säker på vad jag gör för fel här .. återsäkrade stiften, nu visar dess utbytta nyckel på 36/26 tangent av visar 17/37 flimrande mellan

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, Chansen att det låter som att det kan vara ett problem med maskinvaruanslutningen. Använder du cykelselen? Hälsningar

  • chance.doucet@gmail.comchance.doucet@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    Uh ja jag har detta: https://ftecu.com/shop/2015-19-yamaha-fzmt-07-data-link-ecu-flashing-kit/ Jag följde guiden om hur man installerar exakt. Vad kan vara fel?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Verkar som ett problem med hårdvaruanslutningen kan orsaka dina misslyckade blinkningar. Kan du utföra 6 Pin Bike Side hårdvarutestet. finns på framsidan av forumet. Hälsningar

  • chance.doucet@gmail.comchance.doucet@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    ok jag kommer att få en chans senare att prova det, för jag gör det och det fungerar. finns det något annat jag kan göra? behöver jag fortfarande återställa min licens eller kommer det att åtgärda automatiskt när allt fungerar

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Din licens är fortfarande i oanvänd skick. Det är definitivt något i din uppställning. Se även inlägget "Blinkande på cykelsidan" i kategorin Blinkers för cykelsidan för att hjälpa dig innan du startar din blixt. Hälsningar

Logga in eller registrera dig för att kommentera.