Tukifoorumi

2019 Kawasaki Ninja 650 ECU -vaihtoehdot

mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Viestejä: 4Verified User
sisään EX 650

Kawaski Ninja 650 on erittäin suosittu moottoripyörä. Olin erittäin pettynyt siihen, mitä vaihtoehtoja ECU-moduulille oli saatavilla (ja käytettävissä olevien ECU-mallinumeroiden lukumäärä). Ninja 400: lla on enemmän vaihtoehtoja kuin 650: llä. Olen erityisen kiinnostunut poistamaan virhekoodit AIS-taustalevyn lisäyksestä. Olen kiinnostunut myös erittäin ärsyttävän kaasuvivun / moottorin jarrutuksen korjaamisesta. Kysymykseni on, onko Ninja 650 -malliin (varsinkin vuoden 2019 mallivuoteen) enää tutkimusta / päivityksiä / julkaisuja. Tässä vaiheessa harkitsen vakavasti siirtymistä Woolich ECU Flash -ohjelmaan heidän verkkosivustollaan olevien vaihtoehtojen vuoksi. Kunnioittavasti, Mike

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Ninja 650 -laitteessa ei ole koskaan ollut niin paljon kehitystyötä asiakkaidemme kysynnän puutteen vuoksi. Tiedostossa ei ole vaihtoehtoa, mutta jos poistat AIS: n pyörästä, heittääkö se silti sen koodin? Muista vilkkua Rajoittamaton tiedosto. Moottorijarrutuksessa on hieman vaikeampi, kun pyörää ei kuristeta langalla. Moottorin jarrutus säätyy aina sen mukaan, kuinka nopeasti kaasurungot (TPS) sulkeutuvat suhteessa APS: ään. En ole varma, teemmekö tällä hetkellä enempää kehitystä, jotta tämä pyörä olisi rehellinen. Voin kuitenkin yrittää auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla täällä. Kiitos, Jason A.

  • mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Viestejä: 4Verified User

    Anteeksi myöhäinen vastaus. Kyllä, näyttää edelleen moottorin koodin. Tiedän, että koodi voidaan irrottaa, mutta kaivaminen pyörään o laittaa vastuksen liittimeen ... sanotaan vain, että teen sen, kun minun on vaihdettava mopit ja suodatin. Paljon kaivamista tapahtui vain valon vuoksi. Sikäli kuin kaasun rikkoutuminen .. tämä oli ensisijainen syy vilkkumiseen. Tiedän, että vilkkuminen on vähäinen päivitys .. Aina. Mutta toivoi FTECU: n olevan vahvempi tällä alalla. Olen joko menossa toisen yrityksen kanssa tai lisän kaasulukon / vakionopeussarjan. Vain hieman pettynyt FTECU: hon tällä alueella. Aion dynamoida tämän vuoden elokuussa. Ehkä heillä on hyvä TPS-kartta. En ole tarpeeksi kokenut pelaamaan numeroilla (enkä jää kiinni elämän / kuoleman tilanteesta kaasuvivulla.)

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kyllä, vastusmenetelmä on paras tapa tällä hetkellä. Voit säätää moottorin jarrutusta hieman STP-arvojen avulla, mutta se ei vain ole aivan yhtä tehokas kuin vaijeri polkupyörällä. Tästä huolimatta se toimii edelleen ja olen varma, että se on paljon ok sovelluksellesi. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.