Helpforum

07 Yamaha R1 inactief probleem na FTECU-flits

Hotboy_pro@yahoo.comHotboy_pro@yahoo.com Berichten: 2Verified User

Hallo, ik heb deze FTECU-flitskit gekocht in de hoop wat ondersteuning te krijgen. Het product is geweldig, maar ik heb een e-mail gestuurd voor wat ondersteuning en niemand reageert op dit specifieke probleem. Ik heb alleen verduidelijking nodig, dus ik dacht dat ik hier zou posten voor een snellere reactie. Mijn R1 kreeg een cat-del y-pipe, slip-on dubbele uitlaat, O2-sensor verwijderd, exup-systeem verwijderd en exup-klep verwijderd uit de OEM-header. Alle juiste instellingen zijn ingesteld en de flitser is goed (bestand: onbeperkt-21). Ik dacht dat met het vrij stromende maaibord, de motor wat brandstofaanpassing nodig zou hebben. De motor start prima en loopt goed stationair als hij koud is. Wanneer het is opgewarmd, wordt het stationair toerental onregelmatig (veerkrachtig) tussen 900-1200 tpm. Ik reikte naar een tuner en werd aangeraden om meer brandstof toe te voegen, omdat de fiets een beetje mager is bij stationair draaien. Mijn vraag is naar welke kaart of kaarten moet ik kijken om de inactiviteit glad te strijken? Uw hulp wordt enorm gewaardeerd. Bedankt!

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb je e-mail twee keer beantwoord, misschien heb je mijn berichten nooit ontvangen of zijn ze in je spam-map terechtgekomen. Hier is mijn antwoord op uw e-mails: 1: Waar loopt de fiets mager? Bij stationair, volgas, gedeeltelijk gas geven? 2: Verhoog de cijfers in de tabel ECT versus stationair toerental. U kunt ook proberen wat brandstof toe te voegen in de MAP vs RPM-tabellen als de ECT vs RPM-wijzigingen u niet het gewenste resultaat opleveren. 3: Ik zou willen voorstellen om een pc-brandstofkaart toe te voegen als je dat nog niet hebt gedaan, gewoon om te zien of het helpt. Als het niet helpt, ga dan terug naar handmatig afstemmen. Bedankt, Jason A.

  • Hotboy_pro@yahoo.comHotboy_pro@yahoo.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb mijn spam-mailbox niet gecontroleerd, maar ik waardeer de snelle reactie enorm. Het loopt mager inactief. Ik zal je aanbevelingen proberen als ik thuiskom. Bedankt!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Oké, als het arm is bij inactiviteit, zou ik zeker wat brandstof over de hele linie toevoegen in onze MAP vs TPS-tabel. Zorg ervoor dat u alle cilinders aan elkaar koppelt wanneer u dit doet. U kunt uw cijfers ook verhogen in de ECT vs RPM-tabel. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.