פורום תמיכה

07 גיליון סרק ימאהה R1 לאחר הבזק FTECU

Hotboy_pro@yahoo.comHotboy_pro@yahoo.com הודעות: 2Verified User

שלום, קניתי ערכת פלאש FTECU זו בתקווה לקבל קצת תמיכה. המוצר מעולה אבל שלחתי אימייל לקבלת תמיכה ואף אחד לא מגיב לנושא המסוים הזה. אני פשוט צריך בירור אז חשבתי שאפרסם כאן לתגובה מהירה יותר. ה- R1 שלי קיבל צינור y-cat, פליטה כפולה להחליק, חיישן O2 הוסר, מערכת exup הוסרה ושסתום exup הוסר מכותרת ה- OEM. כל ההגדרות המתאימות מוגדרות והפלאש טוב (קובץ: unrestricted-21). חשבתי שכאשר הכותרת זורמת חופשית, האופניים ידרשו קצת התאמת דלק. האופניים מתחילים בסדר וטובים כשהם קרים. כאשר הוא מתחמם הסרק הופך לחסר (קופצני) בין 900-1200 סל"ד. הגעתי למכוון והומלץ לי להוסיף עוד דלק מכיוון שהאופניים מעט רזים בסרק. השאלה שלי היא איזו מפה או מפות אני צריך להסתכל כדי להחליק את סרק? העזרה שלך זוכה להערכה רבה. תודה!

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, עניתי לדוא"ל שלך פעמיים, אולי מעולם לא קיבלת את ההודעות שלי או שהם עברו לתיקיית הספאם שלך. הנה תשובתי להודעות הדוא"ל שלך: 1: היכן האופניים פועלים רזים? במצב סרק, מצערת מלאה, מצערת חלקית? 2: העלה את המספרים בטבלת ECT לעומת RPM Idle Speed. אתה יכול לנסות להוסיף קצת דלק גם בטבלאות MAP לעומת RPM אם השינויים ב- ECT לעומת RPM לא משיגים לך את התוצאה הרצויה. 3: הייתי מציע להוסיף מפת דלק למחשב אם עדיין לא עשית זאת, רק כדי לראות אם זה עוזר. אם זה לא עוזר, חזור לכוונון ידני. תודה, ג'ייסון א.

  • Hotboy_pro@yahoo.comHotboy_pro@yahoo.com הודעות: 2Verified User

    לא בדקתי את תיבת דואר הזבל שלי אבל אני מאוד מעריך את התגובה המהירה. זה פועל רזה במצב סרק. אנסה את המלצותיך כשאגיע הביתה. תודה!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, אוקי אם הוא רזה במצב סרק, אני בהחלט אוסיף קצת דלק על פני הלוח בטבלת MAP לעומת TPS. הקפד לקשר את כל הגלילים יחד בעת ביצוע פעולה זו. אתה יכול עדיין להעלות את המספרים שלך בטבלת ECT לעומת RPM. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.