Tukifoorumi

Ensimmäisen kerran käyttäjä 08 R6 (13S-8591A-20 USA) Bike-Side

Ostin juuri '08 R6: n, ostin ja asensin Bike-Side USB -liittimen. Olen yrittänyt tehdä kopion olemassa olevasta ECU-tiedostostani ennen vilkkumista. Sain hälytysviestin, joka sanoo: "Failed to connect to ECU. This ECU type is not natively readable. Be aware that read attempts will fail with this ECU type unless this ECU has already been flashed with your account." (See attached .jpg screenshot). Pitääkö minun vilkuttaa ECU: ta ennen kuin voin lukea olemassa olevaa ECU-tiedostoa tai tehdä siitä kopion? Voisitko nollata tämän minulle, jotta voin lukea ja kopioida tämän tiedoston ensin? Pyörä toimii hyvin, kuten se on viritetty / salama aikaisemmin. Tyhjäkäynti on kuitenkin 2050 kierrosta minuutissa normaaleissa käyttötiloissa. Liian korkea minulle. Pyörässä on Cat-Delete Y -putki ja lyhyt GYTR-pakoputki + uusi OEM-Yamahan ilmansuodatin. Täytyykö minun korvata koko tiedosto? Onko mitään tapaa välähtää / korvata vain joutokäynnin nopeuden säätöosat? Vihaan menettää tämän olemassa olevan sävelen kopioimatta sen sisältöä! Kiitos avusta. -Kevin

Kommentit

  • kpshreve@msn.comkpshreve@msn.com Viestejä: 2Verified User

    .jpg-tiedostoja ei voitu lähettää ...

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ECU ei ole luontevasti luettavissa, mikä tarkoittaa, että ainoa tapa saada varastotiedosto on leikkaamalla ECU auki. Onneksi se ei ole välttämätöntä, koska tiedosto on jo käytettävissäsi, jos haluat käyttää sitä milloin tahansa. Jos pyörää vilkaistiin ohjelmistomme avulla aiemmin, se kertoi sinulle edellisen käyttäjän lisenssinumeron, voimme työskennellä sen siirtämisessä. Jos se ei keksi mitään aiempaa käyttäjän lisenssinumeroa, sitä ei todennäköisesti koskaan välähdetty tai se ei koskaan vilkkunut ohjelmistomme avulla. Kiitos, Jason A.

  • danielpartridge24@gmail.comdanielpartridge24@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Minulla on sama asia. Napsautanko vain kirjoita sauvatiedostoa ja aloitanko siitä?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos yrität selvittää, onko ECU välähdetty ohjelmistomme kanssa, napsautat Laite> Kirjoita ECU ja ohjelmisto kertoo edellisen käyttäjän lisenssinumeron (jos se on vilkennettu aiemmin).

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.