Helpforum

mapping voor mijn specifieke set-up, heb hulp / begeleiding nodig

lazyfox_inc@yahoo.comlazyfox_inc@yahoo.com Berichten: 1Verified User

Ik heb een paar verschillende dingen gedaan aan mijn 07 fz1, ik heb een slip op uitlaat, geen vlinder, en ook mijn snorkel in de luchtkast, k & n luchtfilter uitgesneden. het levert veel vermogen bij lagere toeren, maar zodra het ongeveer 7-9k bereikt, valt het uit. ik heb de 6-pins tuner geïnstalleerd en ben nog niet begonnen met het opnieuw toewijzen ervan, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk informatie te krijgen over wat ik zou moeten doen om het probleem op te lossen, en om van daaruit verder te gaan. Ik heb geen toegang tot een rollende weg om heel veel af te stemmen, maar ik heb tijd en geduld. eigenlijk wil ik een paar functies op mijn fiets verwijderen die ik al heb gedaan met de kaart die ik aan het aanpassen ben, maar ik weet niet wat ik met het brandstofgedeelte moet doen, en ik kan blijkbaar geen power commander-kaart vinden die helpt met name het probleem voor mijn fiets. Ik weet dat de fz1 en de r1 dezelfde motor delen, alleen verschillende ECU's, slag en andere prestatieaanpassingen. Ik wil gewoon zeker weten dat mijn fiets in de toekomst niet ontploft of smelt. dank u.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Zolang de motor niet overdreven mager of rijk loopt, zou je geen probleem moeten zien als het erop aankomt het ding op te blazen. U moet ervoor zorgen dat u uw cilinders aan elkaar koppelt wanneer u uw brandstofkaarten aanpast. Speel een tijdje met het tanken en ontsteken totdat je op een gelukkiger plek met de fiets bent. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.