Supportforum

Sikta solo 2 läser inte ecu-data

johneengineering@yahoo.co.ukjohneengineering@yahoo.co.uk Inlägg: 3Verified User

Hej, jag kan inte få mitt mål solo 2 för att läsa mina ecu-data från min R1-cykel. Jag försökte blinka tillbaka min cykel till standardkartan. Efter att ha skrivit filer gick det för att verifiera och misslyckades nu säger ftecu-programvaran att jag måste sätta en licens för min ecu trots att jag har blinkat ecu i flera år. Cykeln kommer att börja och ser ut som om den har standardkarta. Syfte solo 2 läser fortfarande inte data och ftecu ber fortfarande om ny licens. När på webbplatsen licens sa på senaste aktivitet "flash init" Tack John

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej John, Fick du inte e-postmeddelandet som jag skickade dig igår som svar på ECU-datafrågan? Jag ser inte heller något fel med licensen, men det kan ha återställts av någon annan här redan. Försök att blinka igen och gifta dig om ECU till den licensen. Tack, Jason A.

  • johneengineering@yahoo.co.ukjohneengineering@yahoo.co.uk Inlägg: 3Verified User

    Hej Jason Mike uk agent för ftecu fick licens gjort för mig plus åter blinkade min ecu OK just nu tillbaka till min ursprungliga karta OK utan problem. Jag har just kollat e-postadressen för min e-postadress johneengineering@yahoo.co.uk Och har inte fått några e-postmeddelanden från dig. Om möjligt skulle du snälla skicka mycket uppskattad John igen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    John, jag har problem med min e-post ibland. Jag skickar igen för dig! Tack, Jason A.

  • johneengineering@yahoo.co.ukjohneengineering@yahoo.co.uk Inlägg: 3Verified User

    Har fortfarande problem med att läsa ecu-data genom aim solo 2 har någon fått k line-data Tack John

Logga in eller registrera dig för att kommentera.