Helpforum

Aim solo 2 leest geen ECU-gegevens

johneengineering@yahoo.co.ukjohneengineering@yahoo.co.uk Berichten: 3Verified User

Hallo, ik kan mijn doel solo 2 niet krijgen om mijn ecu-gegevens van mijn r1 2009 uk-fiets te lezen. Ik probeerde mijn fiets terug te flitsen naar de standaardkaart. Na het schrijven van bestanden ging het ter verificatie en mislukte nu ftecu-software vertelt me dat ik een licentie voor mijn ecu moet plaatsen, ook al heb ik de ecu al een aantal jaren geflitst. De motor start en ziet eruit alsof de standaard kaart erin zit. Doel solo 2 leest nog steeds geen gegevens en ftecu vraagt nog steeds om nieuwe licentie. Toen op de website de licentie zei bij de laatste activiteit "flash init" Bedankt John

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo John, heb je de e-mail die ik je gisteren stuurde niet ontvangen als antwoord op de vraag over de ECU-gegevens? Ook zie ik niets mis met de licentie, maar het kan zijn dat deze hier al door iemand anders is gereset. Probeer opnieuw te knipperen en koppel de ECU opnieuw aan die licentie. Bedankt, Jason A.

  • johneengineering@yahoo.co.ukjohneengineering@yahoo.co.uk Berichten: 3Verified User

    Hallo Jason Mike uk agent voor ftecu heeft een licentie voor mij gedaan plus mijn ecu opnieuw geflitst OK zojuist terug naar mijn oorspronkelijke kaart OK zonder probleem. Ik heb zojuist de e-mail gecontroleerd op mijn e-mailadres johneengineering@yahoo.co.uk en heb geen e-mails van jou ontvangen, alleen e-mails zijn van Mike van Velox Racing UK-leverancier ftecu. Indien mogelijk kunt u de zeer gewaardeerde John opnieuw verzenden

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    John, ik heb soms problemen met mijn e-mail. Ik zal het opnieuw voor je verzenden! Bedankt, Jason A.

  • johneengineering@yahoo.co.ukjohneengineering@yahoo.co.uk Berichten: 3Verified User

    Nog steeds problemen met het lezen van ecu-gegevens via doel solo 2, heeft iemand de k-lijngegevens? Bedankt John

Meld je aan of registreer je om te reageren.