2019 Yamaha XSR900 Active Tune -kysymykset
Ostin äskettäin pyörän puoleiset valjaat ja aktiivisen virityssarjan 2019 XSR900 -laitteelleni. Pyöränpuoleiset valjaat olivat asennossa suoraan eteenpäin, työnnä pölysuoja pois ja aseta nastat. Aktiivinen sävel on kuitenkin jättänyt minut täysin hämmentyneeksi. Anturin asentaminen itsessään on tarpeeksi helppoa, minulla on Gravesin koko järjestelmän pakokaasu ja siihen on lisäkanava. Hämmentävä osa on O2-portti, johon ohjeet pyytävät moduulin kytkemistä. Varaston O2-anturissa on 5-6 tuuman johto, ennen kuin se osuu liittimeen. Sen jälkeen liittimen naarasosuus näyttää törmänneen päävaljaisiin. Tämä on toisin kuin aktiivisessa virityssarjassa, jossa O2-anturissa ja lisämoduulissa on 2-3 jalkaa johtoa. Tämä ristiriita on saanut minut kysymään mihin tämä asia oikein liittyy? Onko se tehtaan O2: n alkuperäinen johtosarja vai onko joku toinen pistoke puuttuu? Mikä tahansa apu olisi suuresti arvostettu, koska olen vähän noob, kun on kyse purkamisesta.
Kommentit
Ohjeet selittävät sen melko hyvin, etkö ladannut niitä? O2-anturi kytketään lisämoduuliin (Lambda-ohjain). Lambda-ohjaimen toinen liitin liitetään polkupyörän johtosarjan O2-liittimeen. Ylimääräinen kaapelin pituus on niin, että voit laittaa Lambda-ohjaimen minne haluat. PS Sinun ei tarvitse jättää varastossa olevaa O2-liitintä kytkimen kannen viereen, vaan voit työntää sen säiliön alle.
Joo, olin täysin yli ajattelemassa sitä. Pystyin siirtämään Lambda-ohjaimen takaisin istuimen alle. Kaapelin kalastus kesti vähän aikaa haluamallani tavalla, mutta kaiken kaikkiaan ei oikeastaan niin iso juttu.