Tukifoorumi

Miksi minulta kysytään aina (epäonnistuminen: tarkista Internet-yhteys ...) Verkkoni on normaali, ei ongelmia,

JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

Miksi minua kehotetaan aina (Vika: Tarkista Internet-yhteys ...) Verkko on normaali, ei ongelmaa, se on ollut kauan, joskus hyvä, joskus huono!


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, etkö pääse lainkaan Tuning Suite -ohjelmistoon? Kiitos, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

    Sitä voidaan käyttää, mutta en tiedä miksi tämä ongelma esiintyy usein, sitä voidaan käyttää uudelleen avaamisen jälkeen, ja se ilmenee uudelleen seuraavan kerran!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, se voi olla ongelma alkuperäisessä yhteydessä verkko-operaattoriin. Se näyttää toimivan nyt hyvin, tosin totta? Kiitos, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

    Kyllä, se toimii, mutta näitä ongelmia tapahtuu usein, ja jos osaan käyttää niitä, en voi olla varma, että valitsen kielen. Lisäksi haluan kysyä, miksi käyttäjän jakoalueelle ladattu tiedosto kehottaa minua että minulla ei ole lupaa käyttää sitä? Tämä tiedosto vastaa ECU-numeroani!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mistä tiedosta puhut? Kiitos, Jason A.

  • wrauch@karlabs.comwrauch@karlabs.com Viestejä: 3Verified User

    Saan tämän tarkan virheilmoituksen KOKO ENSIMMÄISESTI. Toisella yrityksellä se toimii. Lisäsin FTECU-sovelluksen Windows 10 -palomuurisovelluksen poikkeusluetteloon, mutta se ei tehnyt mitään tilanteen parantamiseksi. Miksi minun on hyväksyttävä käyttöehdot ennen edes lisäämistä sisäänkirjautumistietoihini? Ja MIKSI kirjautumistiedot eivät täyty automaattisesti? Jokainen istunto kirjaudun sisään jatkuvasti uudelleen (koska ohjelmisto on niin analyysi tarkistaessasi ECU-lisenssiä, sammuta avain, kytke avain päälle, jeada yada yada. Loppuun purkaen ja lataaen idioottisen ohjelmiston uudelleen puoli tusinaa kertaa istunnossa. En ole varma, että ohjelmistoa voi olla vaikeampaa käyttää.

    2015 Yamaha R1M with full Graves exhaust, Attack Performance rearsets and FTECU unrestricted flash with Active Tune. But what makes it really fast is the tank cover autographed by Rossi and Lorenzo and the tailpiece by Vinales!

  • DeanosDeanos Viestejä: 5Verified User

    Kuten yllä, saan myös saman virheen jokaisella sisäänkirjautumisella. Toinen kirjautuminen toimii täydellisesti, ensimmäinen kaatuu. Mitä tulee sisäänkirjautumisjärjestykseen, olisi hienoa, että joudut kirjautumaan vain kerran tai vain rekisteröimään ohjelmiston kerran. Tällainen tuska on kirjautua sisään joka kerta, kun avaat ohjelmiston. Ja edellä mainituissa tapauksissa sinun on kirjauduttava sisään kahdesti ohjelmiston jokaisen avaamisen yhteydessä. Ehkä jonkin verran ajatusateriaa seuraavalle versiolle?

    2015 MT-07 with SC Projects imitation and full DNA filter system.

    https://www.instagram.com/deanos_rides

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.