Helpforum

Kaartafwijking & Fuel Cut MT-07

aaaaaa Berichten: 15Verified User

Ik heb een 4-vraag 1.Wat zijn de cijfers in de tabel [TPS versus RPM] & [MAP versus RPM]? Injectietijd injectie? 2.Waarvoor wordt [TPS MAP bias] gebruikt? Ik ken de cijfers niet eens 3 Wat gebeurt er als je verandert 4.Disabel INJ Decel Cut. Waar / onwaar true = brandstof uit? False = niet uit brandstof Ik ken alleen de carburateur Help me

tagged:

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, 1: de getallen in TPS versus RPM en MAP versus RPM zijn voor uw tankbeurt. In voorraadbestanden zijn ze precies hoe ze uit de fabriek komen. In onbeperkte bestanden heeft het wat we vonden dat het beste werkt in die fiets. Tenzij u de injectoren wijzigt, knoei niet met dat gedeelte van hoe we het hebben ingesteld. 2: Maak je geen zorgen over TPS MAP Bias die tabel niet mag worden gebruikt of aangeraakt. 3: Je zou je nummers naar boven of naar beneden aanpassen, afhankelijk van je gewenste resultaat om de fiets rijker of slanker te maken voor je tankgedeelte. 4: Als staat INJ Decel Cut uitschakelen, wilt u dat deze op TRUE wordt ingesteld om de brandstofuitschakeling uit te schakelen en voor een soepelere aan / uit-gasrespons te zorgen. Bedankt, Jason A.

  • aaaaaa Berichten: 15Verified User

    Probleem opgelost Bedankt Jason

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, geen probleem! Bedankt, Jason A.

  • dhungubc@gmail.comdhungubc@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Zijn de "TPS MAP Bias" -tabellen verwijderd uit FZ / MT-07 ECU-afbeeldingen? Deze tabellen zijn in het verleden in verschillende berichten genoemd, maar ik zie ze niet in de FTECU-software. Wanneer ik de functie ECU-afbeelding vergelijken gebruik, staat er ook dat de TPS MAP Bias-tabellen anders zijn, maar nogmaals zie ik ze niet in de vervolgkeuzelijst.

  • augybee83@gmail.comaugybee83@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Dus, om het samen te vatten, ik flash mijn fz07 met het corresponderende onbeperkte bestand voor mijn ECU en vervolgens importeer ik een power commander-brandstofkaart voor mijn set-up. pas de brandstoftabel toe en als ik ecu schrijf, zal het de onbeperkte flits hebben met de pC-brandstofkaart die ik heb geïmporteerd? TIA deed dit allemaal en alles leek goed te gaan, maar na alles is gezegd en gedaan, is er geen manier om te zeggen wat er nu op de ECU staat .. ik kon tenminste geen manier vinden om te zien. ook nadat ik de brandstofkaart van de pc had geïmporteerd en het zei dat het oké was ... ik ging naar de ecu knipperen en de brandstoftabel ging naar allemaal nullen ... dus weet gewoon niet of alles flitste

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, nadat je de pc-brandstofkaart hebt toegepast, worden de wijzigingen op je TPS- versus RPM-kaarten toegepast, daarom gaat de pc-tabel zoals verwacht naar alle nullen. U kunt naar het tanken kijken nadat u die kaart hebt toegevoegd om de functionaliteit ervan te bevestigen als u dat wilt. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.