Helpforum

Graves Tune-bestand

seryphine@gmail.comseryphine@gmail.com Berichten: 4Verified User

Ik heb een 2018 R6 en gebruik het volledige uitlaatafstemmingsbestand van Graves 3. Ik heb mijn actieve deuntje 3 keer gespeeld en alle wijzigingen op mijn fiets opgeslagen / geüpload. Hij loopt constant stationair tussen 2-2500 tpm. De grafdossiers sluiten je uit om de brandstoftafels te zien en wat niet. Ik vroeg me gewoon af of dat stationair toerental is hoe ze het hebben ingesteld? Of is er iets mis en moet ik een geest achterna zitten?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U kunt geen wijzigingen aanbrengen in een Graves-bestand omdat het is vergrendeld. Als u verwijst naar het Graves-bestand in onze database, kan uw Active Tune geen wijzigingen aanbrengen in de brandstoftabellen omdat de AT-functie waarschijnlijk is uitgeschakeld.

  • seryphine@gmail.comseryphine@gmail.com Berichten: 4Verified User

    De AT-functie is ingeschakeld en werkt. Ik vroeg me meer af waarom het stationaire toerental 2000 tpm is in de gravenvijl terwijl de voorraad en de onbeperkte vijl rond de 1500-2000 tpm zaten?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dat is precies hoe het Graves-bestand is ingesteld, ik weet niet zeker waarom het zo is, aangezien ik het bestand niet heb gemaakt. Ik zou willen voorstellen om een onbeperkt bestand te proberen waar je het handmatig kunt wijzigen als je een andere inactieve RPM wilt. Bedankt, Jason A.

  • seryphine@gmail.comseryphine@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Ik denk dat ik er gewoon voor wilde zorgen dat het bestand ook voor anderen inactief is bij 2k en dat het niet iets raars is. Ik waardeer de reacties!

Meld je aan of registreer je om te reageren.