Supportforum

fel ecu låst 17KG1

Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Inlägg: 44Verified User

hej, jag har igen en ECU låst efter: "Fail Fast Writing ECU (2/2) ,16%"

i förstår inte varför eftersom jag gjorde allt på rätt sätt och den första skrivningen fungerade utom för" inaktivera immobilizer-funktionen "som fortfarande inte jobba på en EU-karta. Det är anledningen till att jag försöker skriva en USA-karta för att lösa problemet men nu är min ecu låst när jag kontrollerar licensverifieringen! kan du hjälpa till med att behaga och låsa upp den? Det är den tredje ECU med detta problem. Jag var ansluten till RJ45-kabeln för modemet så jag förstår inte vad som är problemet!

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vilket licensnummer hänvisar du till?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Inlägg: 44Verified User

    50D33B66


  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Inlägg: 44Verified User

    kan du låsa upp det snälla? min vän kommer och hämtar cykeln tillbaka imorgon ....

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag har återställt din licens åt dig. Försök att blinka igen. Tack, Jason A.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Inlägg: 44Verified User

    Hej Jason ,, Thx för din hjälp, ECU är fortfarande låst. Jag använder en annan ECU och den föreslår att jag tilldelar licensen A6D22AF9. Jag gjorde det och det fungerar bra, men betyder det att den andra licensen 50D33B66 är ute nu? och hur är ECU: n som är låst? det är den tredje ECU som jag fick lås ...: '(

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, skicka mig ECU så försöker jag fixa det åt dig om det inte finns någon intern skada på den. Tack, Jason A.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Inlägg: 44Verified User

    Hej Jason, ok, jag skickar mina 3 ecu som låses av programvaran om du kan hjälpa mig med det kommer jag att uppskatta. tack

Logga in eller registrera dig för att kommentera.