Helpforum

fout ecu vergrendeld 17KG1

Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

hoi, ik heb weer een ECU vergrendeld na: "Fail Fast Writing ECU (2/2) ,16%"

i begrijp niet waarom, aangezien ik alles correct deed en het eerste schrijven werkte, behalve de" deactiveer startonderbrekerfunctie "die nog steeds niet werkt werk op een EU-kaart. het is de reden dat ik probeer een Amerikaanse kaart te schrijven om het probleem op te lossen, maar nu is mijn ECU vergrendeld om de licentieverificatie te controleren! Kunt u alstublieft helpen en hem ontgrendelen? het is de 3e ECU met dit probleem. ik was verbonden met een RJ45-draad voor de modem, dus ik begrijp niet wat het probleem is!

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Naar welk licentienummer verwijst u?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    50D33B66


  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    kun je het alsjeblieft ontgrendelen? mijn vriend komt morgen terug fietsen ...

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb uw licentie voor u gereset. Probeer opnieuw te knipperen. Bedankt, Jason A.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Hallo Jason, Bedankt voor je hulp, de ECU is nog steeds vergrendeld. ik gebruik een andere ECU en het stelt me voor om de licentie A6D22AF9 toe te kennen. ik heb het gedaan en het werkt prima, maar betekent dit dat de andere licentie 50D33B66 nu uit is? en hoe zit het met de ECU die is vergrendeld? het is de 3e ECU die ik heb vergrendeld ...: '(

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, stuur me de ECU en ik zal proberen deze voor je te repareren als er geen interne schade aan is. Bedankt, Jason A.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Hallo Jason, ok ik stuur je mijn 3 ecu die door de software worden vergrendeld als je me daarmee kunt helpen, ik zal het waarderen. dank je

Meld je aan of registreer je om te reageren.