Tukifoorumi

virhe ecu lukittu 17KG1

Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

Hei, minulla on jälleen ECU lukittu seuraavan jälkeen: "Fail Fast Writing ECU (2/2) ,16%"

i ei ymmärrä miksi tein kaiken oikein ja ensimmäinen kirjoittaminen toimi ekspress-tilassa" poista käytöstä käynnistyksenesto-toiminto ", joka ei vieläkään toimi työskennellä EU-kartalla. Siksi yritän kirjoittaa Yhdysvaltain kartan ongelman ratkaisemiseksi, mutta nyt ecu on lukittu ja haluan tarkistaa lisenssin varmennuksen! Voitko auttaa sinua avaamaan sen lukituksen? Se on kolmas ECU tässä ongelmassa. Olin yhteydessä modeemin RJ45-johtoon, joten en ymmärrä mikä on ongelma!

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mihin lisenssinumeroon tarkoitat?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    50D33B66


  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    voitko avata sen kiitos? ystäväni, joka tulee hakemaan, on pyörä takaisin huomenna ....

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, olen nollannut lisenssin puolestasi. Yritä välähtää uudelleen. Kiitos, Jason A.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Hei Jason ,, Thx avustasi, ECU on edelleen lukittu. käytän toista ECUa ja se ehdottaa, että määritän lisenssin A6D22AF9. tein sen ja se toimii hyvin, mutta merkitseekö se sitä, että toinen lisenssi 50D33B66 on nyt poissa? ja entä lukittu ECU? se on kolmas ECU, jonka sain lukon ...: '(

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä minulle ECU ja yritän korjata sen sinulle, jos siinä ei ole sisäisiä vaurioita. Kiitos, Jason A.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Hei Jason, ok, lähetän sinulle 3 ecua, jotka saavat lukituksen ohjelmistolta, jos voit auttaa minua arvostan. Kiitos

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.