Tukifoorumi

ECU ei rekisteröidy

sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Viestejä: 5Verified User

Hei. Asensin juuri uuden FTECU-polkupyörän valjaat MT 07 2018: een. Latasin sen FTECU-flash-virityssarjan. Sitten rekisteröin valjaat ja se ei näytä olevan ongelma, mutta kun napsautan aktiivista viritystä, tämä sanoma tulee näyttöön: "Aktiivinen viritys ECUa ei havaittu. Kun yritän lukea ECU: n lukemaan, se sanoo: "ECU-yhteyden muodostaminen epäonnistui, koska tämä ECU-tyyppi ei ole luettavissa. Ole tietoinen siitä, että lukukokeet epäonnistuvat tämän ECU-tyypin kanssa, ellei tätä ECU: ta ole jo otettu huomioon tililläsi". Tarkistin kaikki yhteydet, mukaan lukien rengasjohdot, ja kaikki näyttää hyvältä. Yhdessä vaiheessa se kysyy minulta lisenssin ja pyysi minua ostamaan uuden, en vain ymmärrä, mitä vaihetta minä jäin. Haluan vain yrittää poistaa varaston snorkkelin ja poistaa moottorin jarrutuksen tällä kertaa. Tulevaisuudessa aion korvata varastopakoputket. Ilmoitathan. Kiitos.

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2019

    Et voi lukea (klikkaa) mitään, koska et ole vielä välittänyt tiedostoa ECU: han. Yamaha ECU: n avulla sinun on ensin kirjoitettava (flash) ECU: han ennen kuin voit tehdä mitään. Sinun on valittava oikea tiedosto (joko varastossa tai rajoittamaton, mutta varmista, että tiedostonumero vastaa ECU: n osanumeroa) ja salli se ensin ECU: lle. Postisi on hieman sekava. Sanoit, että rekisteröit valjaat, mutta sitten sanot, että olet "klikkaamalla aktiivista viritystä"; seuraava vaihe valjaiden rekisteröinnin jälkeen on ECU: n liittäminen, jolloin ohjelmisto havaitsee, että ECU: ta ei ole vielä kirjoitettu, joten se kysyy, haluatko naida valjaat tähän ECU: han ja luoda lisenssin kyseiselle ECU: lle . Sitten se pyytää valitsemaan tiedoston, jonka haluat vilkkua ECU: han (valitse uudelleen, että valitset tiedoston, joka vastaa ECU: n osanumeroa, muuten luodaan ECU: ssa merkittävä kirjoitusvirhe). Vain sen jälkeen, kun tiedosto on vilkkunut ECU: han, voit tarkastella mitä tahansa.

  • sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Kiitos vastauksesta. Sain sen jo yhteydessä. Kyllä, rekisteröin valjaat, en vain ole varma, mitä tapahtui, koska kun menen tilisi viivakorttiin, se näyttää lisenssin numeron, mutta se kertoo tiedoston virheen. Niinpä avasin virityspaketin uudelleen ja yritin kirjoittaa ECU: hun varmistaen, että oikean osan numero on, onko se tekemässä mitään, mutta se kehottaa minua rekisteröimään uudelleen tai jotain, mutta en tehnyt sitä vielä, koska en pelannut sitä, koska pelkään I menettää lisenssin (en ole varma, jos se tapahtuisi jopa) ja sinun on ostettava toinen lisenssi. Selaa edelleen laitteen valikkovalikkoa ja silloin kun napsautin Aktiivinen viritys; Lue ECU ja vastaanotti nämä hälytysviestit. Lopuksi päätin rekisteröidä valjaat uudelleen ja mennä naimisiin ecuun. Kun olen tehnyt sen, se ratkaisee ECU: n yhteyden / tiedonsiirron. Ja nyt se toimi hyvin. Mielestäni se on kysymys rekisteröinnistä, siinä on joitakin häiriöitä tai virheitä. Kiitos paljon.

  • jwood42909@yahoo.comjwood42909@yahoo.com Viestejä: 1Verified User

    Miten tarkalleen rekisteröidit valjaat uudelleen? Minulla on sama ongelma sen kanssa, että sanotaan epäonnistuneen.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Luulen, että hän tarkoitti, että hän asensi valjaat uudelleen osana ECU-liitäntä- / salamaprosessia. Kun olet rekisteröinyt valjaat tilille, se on pysyvä. Sulje ohjelmisto ja tarkista tehtäväpäällikkösi varmistaaksesi, että mitään ei ole käynnissä taustalla, ja käynnistä tietokone uudelleen ja yritä uudelleen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.