Supportforum

Något sätt att ställa in en tvingad induktion

jtingram@msn.comjtingram@msn.com Inlägg: 39Verified User

Jag läste en jämförelse mellan Woolich vs FTECU. En kommentar var att det bara var naturligt aspirerat och FTECU kunde skriva ny kod för att kunna stämma på tvingad induktion? Är detta sant? Är det något tillgängligt? Om sant, hur får jag den här funktionen och vad innebär den? Och vad är prissättningen? Jag antar en ny karttabell för att läsa positivt tryck? Eller är detta bara uppbyggd information? tack

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, de enda låtar vi har för tvångsinduktion är YXZ1000 turbofiler. Allt annat strävar naturligtvis efter. Tack, Jason A.

  • arturo8448@yahoo.comarturo8448@yahoo.com Inlägg: 3Verified User

    Jason, kan du utöka vilka YXZ turbo-filer du har lätt tillgängliga?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag har bara en baskarta för 2HC och B57 ECU. Chansen för att den vanliga användaren spränger sin bil utan att veta hur man korrekt ställer in kartan är mycket hög, jag tror att en användare i detta forum redan har upplevt det problemet. Vi har skapat filen men har ingen verklig erfarenhet av en Turbo-bil här. Vi gör att filen kan göra vissa saker sedan butiker som Alba Racing, Dasa Racing och Beyond Redline Performance ställer in kartan så att den fungerar ordentligt. Dessa butiker har mest kunskap när man använder Turbo-filerna. Jag föreslår att du kontaktar dem för att köpa en karta om du vill gå den vägen. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.