Helpforum

Elke manier om een geforceerde inductie af te stemmen

jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

Ik las een vergelijking tussen Woolich en FTECU. Een opmerking was dat woolich alleen natuurlijke aanzuiging had en dat FTECU nieuwe code kon schrijven om af te stemmen op geforceerde inductie? Is dit waar? Is dit iets beschikbaar? Indien waar, hoe krijg ik deze functie en wat houdt het in? En wat is de prijs? Ik veronderstel een nieuwe kaarttabel om positieve druk te lezen? Of is dit gewoon verzonnen informatie? bedankt

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De enige nummers die we hebben voor geforceerde inductie zijn YXZ1000 turbobestanden. Al het andere wordt van nature afgezogen. Bedankt, Jason A.

  • arturo8448@yahoo.comarturo8448@yahoo.com Berichten: 3Verified User

    Jason, kun je uitbreiden op welke YXZ-turbobestanden je direct beschikbaar hebt?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb alleen een basiskaart voor de 2HC- en B57-ECU's. De kans dat de normale gebruiker zijn auto opblaast zonder te weten hoe hij de kaart goed moet afstemmen is erg groot, ik geloof dat een gebruiker op dit forum dat probleem al heeft ervaren. We hebben het bestand gemaakt, maar hebben hier geen echte ervaring met een Turbo'd-auto. We zorgen ervoor dat het bestand bepaalde dingen kan doen en winkels zoals Alba Racing, Dasa Racing en Beyond Redline Performance stemmen de kaart af om deze goed te laten werken. Die winkels hebben de meeste kennis bij het gebruik van de turbobestanden. Ik stel voor om contact met hen op te nemen bij het kopen van een kaart als je die route wilt gaan. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.