Helpforum

quickshifters probleem

Larshansson1973@gmail.comLarshansson1973@gmail.com Berichten: 2Verified User

Hallo ik heb een yamaha R1 2017 met auto-tune en quickshift / blibers-kit op mijn fiets. De blipers werkt prima, maar ik heb grote problemen met de quickshifters, het werkt prima op versnelling 1-3, maar ik heb veel problemen wanneer ik ga van 3-4, 4-5, 5-6, soms werkt het, en soms niet ..... ?? Wanneer ik een probleem heb, moet ik de versnelling veranderen, ik moet wachten tot het toerental daalt en daarna gebruik ik de koppeling en de handmatige versnelling ..... maar ik verlies te veel snelheid in de competitie Ik heb controle en gebruikte contacten De versnellingspoken zijn strak, maby te strak? (Foto's) wanneer ik de computer meeneem naar de fiets, ik heb alleen bliper "kit" gevonden, ik kan een kaart met quickshifters niet vinden? Ik heb hulp en oplossingen nodig bij mijn probleem van FT ECU /. Met vriendelijke groet, Lars

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Dus gewoon om te verduidelijken: heb je problemen om van de versnellingen 3 naar 4, 4 naar 5 en 5 naar 6 te schakelen? Maar terugschakelen (6-5, 5-4, 4-3, etc.) is OK?

  • Larshansson1973@gmail.comLarshansson1973@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Hallo Kent Dat klopt ... het terugschakelen werkt perfect !! Het probleem is het opschakelen van 3 tot 6 .....

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Je zegt ook dat sometimes de opschakelingen van 3-4, 4-5, 5-6 werken?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Maakt de QS een ontstekingssnit? Als u een multimetertester hebt, test dan de quickshift-sensor om ervoor te zorgen dat deze een volledige verbinding maakt tijdens het opschakelen. Het moet een volledige continuïteitsaflezing hebben wanneer u aanzienlijke druk uitoefent op de sensor; als het in- en uitsnijdt, is het een slechte sensor, maar als deze vol blijft, is een slechte sensor uitgesloten.

Meld je aan of registreer je om te reageren.