Tukifoorumi

Quickshifters-ongelma

Larshansson1973@gmail.comLarshansson1973@gmail.com Viestejä: 2Verified User
sisään R1

Hi l on yamaha R1 2017, jossa on automaattinen viritys ja quickshift / blibers-pakki pyöräilleni. Blipers toimii hyvin, mutta minulla on suuria ongelmia quickshifterien kanssa, sen työ on hyvä vaihteella 1-3, mutta minulla on paljon ongelmia, kun minulla on mene 3-4: sta, 4-5: stä, 5-6: sta, joskus sen työstä, ja joskus ei ..... ?? Kun minulla on ongelma, minun täytyy vaihtaa vaihde, minun täytyy odottaa rpm: ää ja sen jälkeen käytän kytkintä ja käsivaihteistoa ..... mutta im menettää paljon nopeutta kilpailussa Minulla on tarkistus ja käytetyt yhteystiedot Vaihteistot ovat tiukat, maby tiukasti? (Kuvat) kun otan tietokoneen polkupyörään, löysin vain bliper "kit", jota en löytänyt karttaa quickshiftersillä? Tarvitsen apua ja ratkaisuja ongelmallani FT ECU: lta. Ystävällisin terveisin Lars

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Joten vain selventää: sinulla on ongelmia siirtymällä vaihteista 3 - 4, 4 - 5 ja 5 - 6? Mutta siirtyminen (6-5, 5-4, 4-3 jne.) On OK?

  • Larshansson1973@gmail.comLarshansson1973@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Hi Kent Thats oikein .... downshifting toimii täydellisesti! Ongelma sen siirtymisestä 3 - 6 .....

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sanot myös, että sometimes : n siirrot 3-4, 4-5, 5-6 toimivat?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Onko QS todella sytytetty? Jos sinulla on multimittaritesteri, varmista, että Quickshift-anturi varmistaa, että se muodostaa täyden yhteyden ylöspäin. Sillä tulisi olla täydellinen jatkuvuuslukema, kun anturiin kohdistetaan merkittävää painetta; jos se leikkaa sisään ja ulos, se on huono anturi, mutta jos se pysyy täynnä, se sulkee pois huonon anturin.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.