Helpforum

wat voor soort zweep mt09 2020

joaopedro.paiva@gmail.comjoaopedro.paiva@gmail.com Berichten: 4Verified User
  • Nou, ik zou graag willen weten of de
  • 6-Pin Bench Harness Type 16 da voor de mt09 2020 ecu?

Ik zag al een video op YouTube die een mt09 2020 opnieuw maakte en ze gebruikten ftecu en het werkt goed, je moet gewoon de fouten wissen met een ob2. ik gebruik mijn software en hardware op mijn r6 2010 en het werkt perfect, maar op mt 09 kocht ik nu deze maand ik twijfel aan het harnas als het type 16 is en of de bestanden die er in de software zijn, werkten ...

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt June 2020

    De MT-09 maakt gebruik van een Type 16 Bench harnas. U moet naar de ECU-sticker kijken om het onderdeelnummer te vinden en dat te matchen met de bestanden in de Tuning Suite-database. Waarschijnlijk gebruikt het hetzelfde onderdeelnummer als de vorige modellen.

  • joaopedro.paiva@gmail.comjoaopedro.paiva@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Maar de zweep type 11 hier op de pagina lijkt de fietszweep en niet de bank. Wat ik wil is de bank vanwege de internetverbinding van de Ftecu-software.Ik had al problemen met mijn r6 omdat ik uiteindelijk een licentie kocht die ik niet nodig had en ik kreeg zelfs een extra licentie en de software probeerde het zelfs gebruik deze licentie die onbruikbaar is geworden. Hier wanneer ik zoek, verschijnt alleen type 11, maar het is om verbinding te maken op de fiets en de bank die ik wil, verschijnt dit:

    Of stuur de link van de type 11 bankzweep zoals je me vertelde, maar ik heb het niet gevonden?

  • joaopedro.paiva@gmail.comjoaopedro.paiva@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Ik heb de obd2 diagnostische scan voor Yamaha-fietsen. Ik weet dat als je de ecu flitst met het type 16-bankstel dat werkt met de huidige aansluiting van een 12v-transformator, je het motorlampje aan hebt en dan zal ik de fouten met de Yamaha obd2 gewoon wissen. En met de whip type 11 moet ik hem aansluiten op de motor of kan ik de ecu flitsen zonder aangesloten te zijn op de motor? Voor zover ik weet, alleen als je een 12v-stroomverbinding uitvindt, omdat deze anders niet zal knipperen omdat je niet de 12v-stroom hebt zoals wanneer je op de motor zit met de motoraccu.

  • jeff_cjeff_c Berichten: 13Verified User

    Het Type 11 fietsharnas wordt op de fiets geïnstalleerd, zodat je de ECU niet hoeft te verwijderen om hem te laten knipperen zoals je zou doen met het Type 16 bankharnas. Je sluit je laptop eenvoudig aan op de Type 11 connector. 12V-voeding komt van de batterij, wanneer de software u vertelt de sleutel in te schakelen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.