Tukifoorumi

millaista ruoskaa mt09 2020

joaopedro.paiva@gmail.comjoaopedro.paiva@gmail.com Viestejä: 4Verified User
  • No, haluaisin tietää, onko
  • 6-nastainen Bench Harness Type 16 da mt09 2020 eculle?

Olen jo nähnyt YouTube-videon, joka uudistaa mt09 2020: n ja he käyttivät ftecua, ja se toimii hyvin, joudut vain poistamaan virheet ob2: lla. Käytän ohjelmistoni ja laitteistani r6 2010 -laitteellani ja se toimii täydellisesti, mutta mt 09: llä, jonka ostin nyt tässä kuussa, olen epävarma valjaista, onko se tyyppi 16 ja jos ohjelmistossa olevat tiedostot toimivat ...

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu June 2020

    MT-09 käyttää Type 16 -penkkivaljaita. Sinun on tarkasteltava ECU-tarraa löytääksesi osanumeron ja vastaavan sitä Tuning Suite -tietokannan tiedostojen kanssa. On todennäköistä, että se käyttää samaa tuotenumeroa kuin aiemmat mallit.

  • joaopedro.paiva@gmail.comjoaopedro.paiva@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Mutta piiskatyyppi 11 täällä sivulla näyttää pyörävaa'alta, ei penkiltä. Haluan penkkiä Ftecu-ohjelmiston Internet-yhteyden takia. Minulla oli jo ongelmia r6: n kanssa, kun päädyin ostamaan lisenssiä, jota en tarvinnut, ja sain jopa ylimääräisen lisenssin ja ohjelmisto jopa yritti käytä tätä käyttöoikeutta, josta on tullut käyttökelvoton. Täällä kun etsin, vain tyyppi 11 ilmestyy, mutta pyörän ja penkin yhdistäminen on mitä haluan näyttää seuraavalta:

    Tai lähetä linkin tyypin 11 penkki piiska kuten sanoit, mutta en löytänyt sitä?

  • joaopedro.paiva@gmail.comjoaopedro.paiva@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Minulla on obd2-diagnostiikkahaku Yamaha-pyörille. Tiedän, että jos vilkkun ecua tyypin 16 penkkivaljaalla, joka toimii 12v muuntajan nykyisellä kytkennällä, se pitää moottorin valon päällä ja sitten vain poistan virheet Yamaha obd2: lla. Ja minkä tyyppisen piiska-tyypin 11 kanssa minun on kytkettävä se moottoripyörään vai voinko välähtää ecua olematta kytkettynä moottoripyörään? Sikäli kuin tiedän, vain jos keksit 12v: n virtayhteyden, koska muuten se ei vilku, koska sinulla ei ole 12v: n virta kuin moottoripyörällä moottoripyörän akun kanssa.

  • jeff_cjeff_c Viestejä: 13Verified User

    Tyypin 11 pyörävaljaat asennetaan pyörälle, joten sinun ei tarvitse poistaa ECU: ta vilkkuaksesi sitä kuten tyypin 16 penkkivaljaissa. Kytke vain kannettava tietokone Type 11 -liittimeen. 12 V: n virta tulee akusta, kun ohjelmisto käskee kytkeä avaimen päälle.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.