Helpforum

Hoe een quickshifter op 15+ modellen te diagnosticeren

chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

In volgorde van waarschijnlijkheid kan de OEM quickshift-strategie worden uitgeschakeld door. 1) wordt niet ingeschakeld ... zorg ervoor dat de qss-instelling aanstaat in het streepje en als je recent bijgewerkte bestanden hebt, zorg er dan voor dat de kill-tijden in je bestand voldoende zijn (alleen raceteam-bestanden) 2) fietssnelheidsproblemen, gebogen snelheidsring , abs wis problemen, gescheurde bedrading (vaak kan de draad van de voorsnelheidssensor worden gesneden waar deze over de radiator loopt) zorg ervoor dat KMHF en KMHR beide leessnelheden uitlezen wanneer ze met de hand worden rondgedraaid. Let op KMHRC en KMHFC worden gecorrigeerd en kunnen nog steeds snelheidswaarden registreren in geval van een storing. 3) problemen met de quickshift-sensor, als uw fiets een 15-16-model is, gebruik dan de diag-modus 86 om de sensor te controleren, controleer anders het QSS_act-kanaal in uw datalogger of in de ft-datakijker moet het kanaal tussen 2 en 6 schakelen bij activering van de sensor . 4) ingang van de koppelingsschakelaar. Zorg ervoor dat de koppelingsschakelaar is aangesloten en functioneel is op harnas. Controleer anders op het YEC harnas de positie van uw alarmschakelaar of kaartknop.

Comments

  • fadzilahm4@gmail.comfadzilahm4@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hai, nu gebruik ik ftecu automatische blipper voor mijn R1 2015-model (2sensor). Kan ik het auto blipper 2017-model (enkele sensor) gebruiken voor mijn R1 2015? Wilt u opnieuw een nieuwe activeringslicentie of kunt u de oude lecense (R1 2015 automatische blipper) gebruiken?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als u vraagt of u de nieuwe enkele sensor kunt gebruiken in plaats van de oude dubbele configuratie, dan werkt dat wel. De connectoren verschillen echter van de oude naar de nieuwe. We hebben hier adapters die ik je kan verkopen, tenzij je alleen de sensor aan het harnas wilt aansluiten. Bedankt, Jason A.

  • jondjay37@gmail.comjondjay37@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Ik heb een 2019 R1 en deed de FTECU-flash met het juiste bestand. De QSS-lampjes op het dashboard worden niet weergegeven. Eventuele ideeën om dit probleem op te lossen?

Meld je aan of registreer je om te reageren.