פורום תמיכה

כיצד לאבחן שום Quickshifter על מודלים 15 +

chrisgardellchrisgardell הודעות: 48Staff User

על מנת של סבירות האסטרטגיה המהירה OEM יכול להיות מושבת על ידי. 1) לא להיות מופעלת .. ודא את ההגדרה qss מופעלת על מקף ואם יש לך לאחרונה קבצים מעודכנים לוודא פעמים להרוג בקובץ הם נאותים (קבצים צוות המירוץ בלבד) 2) בעיות wheelpeed, טבעת מהירות כפוף , ABS למחוק בעיות, chafed חיווט (לעתים קרובות את מהירות החיישן הקדמי חוט ניתן לחתוך שבו הוא מסלולים מעל הרדיאטור) לוודא KMHF ו KMHR ערוצי שניהם לקרוא מהירות כאשר הסתובב ביד. להיות מודעים KMHRC ו KMHFC מתוקנים ועדיין עשויים לרשום ערכי מהירות במקרה של כשל. 3) Quickshift בעיות חיישן, אם האופניים שלך הוא מודל 15-16 להשתמש במצב Diag 86 לבדוק את החיישן, אחרת לבדוק את ערוץ QSS_act ב לוגר הנתונים שלך או את הנתונים ft הצופה הערוץ צריך לעבור בין 2 ל 6 עם הפעלת חיישן . 4) קלט המצמד קלט. ודא כי מתג המצמד מחובר ופונקציונלי על רתמות מלאי. אחרת, על לרתום YEC לבדוק את המיקום של מתג הסיכון שלך או כפתור המפה.

הערות

  • fadzilahm4@gmail.comfadzilahm4@gmail.com הודעות: 1Verified User

    היי, עכשיו אני משמשת עם רוכסן אוטומטי של ftecu לדגם R1 2015 שלי (2 חיישן) האם אוכל להשתמש בדגם 2017 של רוכסן אוטומטי (חיישן יחיד) לדגם R1 2015 שלי? צריך שוב רישיון הפעלה חדש או שתוכל להשתמש בלקנס הישן (רוכסן אוטומטי לשנת 2015)?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי, אם אתה שואל אם אתה יכול להשתמש בחיישן יחיד יחיד במקום בהגדרה הכפולה הישנה, אז כן זה יעבוד. עם זאת המחברים שונים מהחיישן הישן לחדש. יש לנו מתאמים כאן שאני יכול למכור לך, אלא אם כן אתה רק רוצה לחווט את החיישן לרתמה. תודה, ג'ייסון א.

  • jondjay37@gmail.comjondjay37@gmail.com הודעות: 3Verified User

    יש לי R1 R1 לשנת 2019 ועשיתי את ה- FTECU הבזק עם הקובץ הנכון. נורות ה- QSS על המקף לא מופיעות. יש רעיונות כיצד לפתור בעיה זו?

היכנס או הירשם כדי להגיב.