Helpforum

Kun je de verwijderfunctie van Yamaha 2019 r6 immobilizer toevoegen?

redsy86@naver.comredsy86@naver.com Berichten: 20Verified User
Yamaha 2019 r6 
 Kun je de verwijderingsfunctie van de startonderbreker toevoegen aan BN6-8591A-00 (EU) ECU? 


Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, probeer te knipperen met het Amerikaanse bestand (BN6-8591A-10), zorg ervoor dat US Harness Config is ingesteld op false. Als dat niet werkt, moet u uw fiets aansluiten op Amerikaanse specificaties. Ik heb instructies gemaakt die ik je kan geven, afhankelijk van of het eerste ding werkt of niet. Bedankt, Jason A.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Berichten: 20Verified User

    Kan ik de startonderbreker BN6-8591A-00 ECU verwijderen? Ik heb al een licentie gebruikt, dus ik vraag me af of ik geen nieuwe licentie kan gebruiken.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, probeer te knipperen met het Amerikaanse bestand (BN6-8591A-10), zorg ervoor dat US Harness Config is ingesteld op false en koppel vervolgens de startonderbrekingsdraad los van de ECU. Als dat niet werkt, moet u uw fiets aansluiten op Amerikaanse specificaties. Ik heb instructies gemaakt die ik je kan geven, afhankelijk van of het eerste ding werkt of niet. Bedankt, Jason A.

  • alexanderwaraya@gmail.comalexanderwaraya@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hoi. Ik heb geprobeerd mijn R6 2017 te flashen met het Amerikaanse bestand (BN6-8591A-10), maar geen geluk! Kunt u mij de instructies voor bedrading naar Amerikaanse specificaties sturen? Met vriendelijke groeten Alex

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Berichten: 20Verified User

    Flash ECU naar VS-bestand (BN6-8591A-10) zoals door u aangegeven. De motor liep echter, maar er was een probleem met de ontsteking. Dus ik zette het EU-bestand (BN6-8591A-00) terug op de flashECU en monteerde de startonderbreker opnieuw. De fiets is weer normaal geworden. Ik wil het immobilisatiesysteem uit het EU-bestand verwijderen. Alsjeblieft.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Berichten: 20Verified User

    Ik heb al eerder navraag gedaan naar de startonderbreker en ik zou graag willen weten of het mogelijk of onmogelijk is om de startonderbreker uit het R6 EU-bestand te verwijderen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt April 2020

    Hallo, Hier zijn de instructies die ik heb gemaakt voor het omzetten van het EU-harnas naar Amerikaanse specificaties om de startonderbreker te verwijderen: Injector- en spoeldraden verwisselen op een 17 EU R6 naar US R6: Om dit te doen, moet u de pinnen in uw kleine ECU-koppeling. Ze zijn genummerd aan de buitenkant van de achterste koppeling. De draden die moeten worden verplaatst in de smaller AMP ECU coupler zijn als volgt: 6, 7, 8, 9, 13, 14, 15, 16 MOMENTEEL is de fiets als volgt bedraad: 6 grijs met groene tracer, 7 oranje met groene tracer, 8 Grijs met een rode tracer, 9 oranje. 13 oranje met zwarte tracer, 14 blauw met zwarte tracer, 15 groen met zwarte tracer, 16 rood met zwarte tracer. Om uw IMMOBILIZER te verwijderen en het Amerikaanse spec-bestand correct te gebruiken, moet u deze draden opnieuw rangschikken zodat ze overeenkomen met de Amerikaanse spec-kabelboom, u moet uw bedrading opnieuw configureren naar het volgende: 6 oranje, 7 grijs met een rood tracer, 8 oranje met een groene tracer, 9 grijs met een groene tracer, 13 rood met een zwarte tracer, 14 groen met een zwarte tracer, 15 blauw met een zwarte tracer, 16 oranje met een zwarte tracer. Zodra u deze ECU-terminals opnieuw hebt geplaatst en weer hebt vergrendeld, hoeft u alleen maar het US-bestand te flashen met de US harness config ingesteld op true. Bedankt, Jason A.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Berichten: 20Verified User

    Bedankt voor je hulp. Het is oké.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Berichten: 20Verified User

    Kan 2019 R1 de startonderbreker op dezelfde manier verwijderen?

Meld je aan of registreer je om te reageren.