Supportforum

programvara känner inte igen min licens

icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Inlägg: 6Verified User

mjukvaran visar mig online och visar min ecu under licensierade ecu men när jag försöker att få ecu, säger jag inte ägaren till ecu-licensen, vad behöver jag göra för att åtgärda detta eftersom alla telefonlinjer är bundna.

kommentarer

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Inlägg: 12Verified User
    redigerad July 2019

    Jag har samma problem med min ecu och jag blev ombedd att köpa en ny licens. Jag gjorde det och försökte blinka min ecu men det misslyckades. Jag kan inte använda min ecu sedan maj. Cykeln startar inte längre och displayen visar fel. Jag öppnar några biljetter men inget svar och nu är systemet ner. Det finns inget stöd från FTECU och jag kan inte använda min cykel sedan nästan 2 månader. Nu har jag beställt en cykelsidan, men för ett annat test måste mina två licenser återställas. Flashhistoriken för mina två licenser visar "kraschad".

  • kevin.breeden@gmail.comkevin.breeden@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Detta verkar också vara mitt problem. Min licens säger att den ägs av min tuner när jag försöker blinka men den har överförts till mitt konto av honom och visas i mina licenser men jag kan inte blinka. Kanske kommer någon att bestämma sig för att dyka upp på FT och hämta telefonen måndag

  • icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Inlägg: 6Verified User

    inte säker på om det har något att göra med ftecu men jag vet att EPA kom ner på några av de bilinställda företagen och nästan stänger av SCT-programvaran om du inte går och tar en klass och det ger dig bara värdelösa parametrar att förändra, inget som skulle förändra utsläpp, så mycket bränsle och timing. jag börjar ackumulera en stor hög med värdelös stämningssoftware och tuners, jag tror att de gyllene dagarna för tuning på gatan är över, bara för off-road användning är acceptabelt för nu.

  • icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Inlägg: 6Verified User

    Jag hade förlängt skulle ha gått posten om nu, om min cykel var nere eller inte hade backup sedan maj. Jag förstår inte hur all information visar korrekt och när jag försöker blinka står det att licensen tillhör samma e-post jag är inloggad på, den är som skiten, plötsligt, har fått amnesi eller Alzheimers.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Var god DM meå skärmdumpar av felmeddelandet eller licensnumret som visas på meddelandet. Tack och ledsen för de problem du stöter på.

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Inlägg: 12Verified User


    Jag hoppas att du kan läsa den. hälsningar peter

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Inlägg: 12Verified User

    För din information. Under de senaste veckorna hade jag kontakt med Mike Bienvenu som var väldigt snäll och försökte hjälpa till. hälsningar peter

Logga in eller registrera dig för att kommentera.