Helpforum

software herkent mijn licentie niet

icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Berichten: 6Verified User

de software toont im online en laat mijn ecu zien onder gelicentieerde ecu's, maar als ik probeer om de ecu te flah zegt het dat ik niet de eigenaar ben van de ecu-licentie, wat moet ik doen om dit te repareren omdat alle telefoonlijnen vastzitten.

Comments

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User
    bewerkt July 2019

    Ik heb hetzelfde probleem met mijn ecu en ik werd gevraagd om een nieuwe licentie te kopen. Ik deed het en probeerde mijn ecu te flitsen, maar het faalde. Ik kan mijn ecu sinds mei niet gebruiken. De fiets start niet meer en het display toont Fout. Ik open een paar kaartjes maar geen antwoord en nu is het systeem plat. Er is geen ondersteuning van FTECU en ik kan mijn fiets sinds bijna 2 maanden niet gebruiken. Nu heb ik een harnas voor de fiets besteld, maar voor een andere test moeten mijn twee licenties opnieuw worden geïnstalleerd. De flash-geschiedenis voor mijn twee licenties toont "gecrasht".

  • kevin.breeden@gmail.comkevin.breeden@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Dit lijkt ook mijn probleem te zijn. Mijn licentie zegt dat het eigendom is van mijn tuner wanneer ik probeer te flitsen maar het is door hem naar mijn account overgebracht en verschijnt in mijn licenties, maar ik kan niet flitsen. Misschien besluit iemand op FT te komen en de telefoon op te nemen op maandag

  • icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Berichten: 6Verified User

    niet zeker of het iets met ftecu te maken heeft, maar ik weet dat de EPA op sommige van de auto tuning bedrijven neerkwam en vrijwel de SCT software uitschakelde, tenzij je een klasse ging nemen, en het geeft je nog steeds alleen maar nutteloze parameters om te veranderen, niets dat de uitstoot zou veranderen, dus vrij veel brandstof en timing. Ik begin een grote stapel nutteloze tuning-software en tuners te verzamelen, ik denk dat de gouden dagen van afstemmen op straat bijna voorbij zijn, alleen off-road gebruik is voorlopig acceptabel.

  • icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik zou nu al heel veel post hebben gehad als mijn fiets stilstond of sindsdien geen back-up had. Ik begrijp niet hoe alle informatie correct is en wanneer ik probeer te flitsen zegt het dat de licentie tot dezelfde e-mail behoort die ik heb ingelogd, het is net als de shit ineens amnesie of Alzheimer.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Stuur me alstublieft screenshots van het foutbericht of de licentienummers die in het bericht worden getoond. Bedankt en sorry voor de problemen die u tegenkomt.

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User


    Ik hoop dat u het kunt lezen. groeten Peter

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User

    Ter informatie. In de laatste weken had ik contact met Mike Bienvenu die erg aardig was en probeerde te helpen. groeten Peter

Meld je aan of registreer je om te reageren.