Supportforum

Ecu låst

eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

min ecu har låst fast och jag har ingen aning om varför ... kan någon hjälpa mig ?!

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vad är ditt ECU-artikelnummer? Och filen du försökte blinka?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User
    redigerad October 2019

    I början använde jag kartan över USA, Taylor Racing ... det fungerade mycket bra för mig. Nu satte jag FtEcu QuickShifter, jag ville aktivera QS-läget och det skulle inte låta mig .. Jag började ladda en annan karta som slutade med QS aktiveras inte. Gsxr 1000 2017 Mitt ECU-nummer är .. 32920-17K82 Jag köpte en 2: a licens nu .. men uppenbarligen aktiveras inte eller liknande

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Lägg dina kommentarer i rätt avsnitt. Flytta denna tråd till avsnittet GSXR1000 ...

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vad var filen du blinkade efter Taylor Racing-filen?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Det är problemet just nu .. Jag har fått lite av min plats (dokument, Flash-Tune, Ecu Images)

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    ECU Tunner, det är ofta värre än tidigare ... Jag har precis gjort allt själv med alla mina cyklar .. bara här visste jag inte att med Ecu-serienumret så exakt , och min licens är begränsad till min motorcykel ..

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vi behöver filnumret snälla.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Min Suzuki Gsxr 1000 2017 Jag har Ec nu Ec bort Ec bort Ec borta, borta, professionell, Ec, Ec Ec Ec Ec sedan Ec sedan Ec sedan Ec sedan Ec sedan Ec sedan Ec sedan Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec In i in i in i vi har gratis licenser tillgängliga ...) Kartan över Taylormade Racing 32920-17kf2 Vad jag skulle vilja ladda upp .. annars skulle beståndet vara 32920-17k82

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Låt mig åtminstone använda min lager ecu igen ... 32920-17K82 så att jag bara kan sätta den på en dinamometer dan och få min motorcykel äntligen igång ... 😕

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Taylormade Racing GSXR1000-kartan är inte längre tillgänglig i vår databas. Vi håller på att undersöka ditt problem.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Tack så mycket !! Jag skulle vara mycket tacksam om du kan låsa upp mig åtminstone den ursprungliga kartan ... så jag kan gå hem till min familj .. 32920-17K82

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vad var filen som du sa att du brukade få din cykel att köra igen? Det kan ta ett tag, bara FYI.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    32920-17K82 skulle vara den ursprungliga koden för min ecu, jag kunde använda den för flash min ecu skulle räcka ..

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Du uppgav i ett e-postmeddelande att du använde en Braden PowerTune GSXR-fil från användardelade filerna för att lyckas blinka. Kan du använda den filen tillfälligt tills vi har sorterat det här problemet?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    braden-drivkraften är för en 2007-2008-modell ... prova bara om den laddar mig och OM jag laddat den kartan framgångsrikt ... men jag försökte aldrig riva den bort att plötsligt hela Ecu bränner mig ...

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Inte riktigt förstå vad du säger nu. Så du laddade inte den filen framgångsrikt?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Om jag framgångsrikt genomför Braden Powertune 2007-2008. Försök inte starta min motorcykel, jag vill inte riskera att bränna min ECU .. Min motorcykel är en 2017 ... Eftersom jag inte laddade Stock Ecu eller andra tänkte jag på att prova Braden Powertune och jag laddar framgångsrikt. ... nu om jag vill returnera Stock Ecu för att ladda ner och skicka den till Ecu men inte lämnar Flash det och säger Ecu Locked ..

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    hej igen, kommer de att kunna lösa problemet?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Fortfarande under utredning / replikering här.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    OK tack. Jag väntar tills de meddelar mig för nyheter ...

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Inlägg: 44Verified User

    Hej vänner, fick samma problem med 2 ECU, säger "ECU låst" när det går igenom "kontrollera ECU" Förfarande ... fick problemet sedan augusti 2019 ... :( Jag väntar på ett svar innan du skickar dem min ECU för att kontrollera .... om du hittar någonting vid din sida, vänligen meddela mig. Är du fransk?

Logga in eller registrera dig för att kommentera.