Helpforum

Ecu vergrendeld

eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

mijn ecu is vastgelopen en ik heb geen idee waarom ... kan iemand mij helpen?!

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is uw ECU-onderdeelnummer? En het bestand dat je probeerde te flashen?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User
    bewerkt October 2019

    In het begin gebruikte ik de kaart van de Verenigde Staten, Taylor Racing ... het werkte heel goed voor mij. Nu heb ik de FtEcu QuickShifter geplaatst, ik wilde de QS-modus activeren en het liet me niet toe .. Ik begon een andere kaart te laden die eindigde met QS wordt niet geactiveerd. Gsxr 1000 2017 Mijn ECU-nummer is .. 32920-17K82 Ik heb nu een 2e licentie gekocht .. maar blijkbaar wordt deze niet geactiveerd of vergelijkbaar

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Plaats uw opmerkingen in het juiste gedeelte. Deze thread naar de GSXR1000-sectie verplaatsen ...

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat was het bestand dat je flitste na het Taylor Racing-bestand?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Dat is het probleem op dit moment .. Ik heb een deel van mijn locatie gekregen (documenten, Flash-Tune, Ecu-afbeeldingen)

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    ECU Tunner, het is vaak erger dan voorheen ... Ik heb gewoon alles zelf gedaan met al mijn fietsen .. alleen hier wist ik dat niet met het Ecu-serienummer dus precies , en mijn rijbewijs is beperkt tot mijn motorfiets ..

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We hebben het bestandsnummer nodig.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Mijn Suzuki Gsxr 1000 2017 Ik heb de Ec nu Ec weg Ec weg Ec weg, weg, professioneel, Ec, Ec Ec Ec Ec Ec Ec dan Ec dan Ec dan Ec dan Ec dan Ec dan Ec dan Ec dan Ec dan Ec dan Ec dan Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec In In In In In In In In In In In In In In In In In In we hebben gratis licenties beschikbaar ...) De kaart van de Taylormade Racing 32920-17kf2 Wat ik zou willen uploaden .. of de voorraad zou 32920-17k82 zijn

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Laat me op zijn minst mijn stock ecu opnieuw gebruiken .. 32920-17K82 zodat ik het gewoon op een dinamometer kan zetten en mijn motor eindelijk kan laten draaien ... 😕

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De Taylormade Racing GSXR1000 kaart is niet langer beschikbaar in onze database. We zijn bezig met het onderzoeken van uw probleem.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Heel erg bedankt !! Ik zou heel dankbaar zijn als je me op zijn minst de originele kaart kunt ontgrendelen ... zodat ik naar huis kan gaan naar mijn familie .. 32920-17K82

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat was het bestand dat je zei dat je gebruikte om je fiets weer op gang te krijgen? Dit kan even duren, alleen FYI.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    32920-17K82 zou de originele code van mijn ecu zijn, ik zou kunnen gebruiken dat voor flash mijn ecu genoeg zou zijn ..

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U verklaarde in een e-mail dat u een Braden PowerTune GSXR-bestand uit de door de gebruiker gedeelde bestanden hebt gebruikt om met succes te flashen. Kun je dat bestand tijdelijk gebruiken totdat we dit probleem hebben opgelost?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    de braden powertune is voor een model van 2007-2008 ... probeer het gewoon als het me laadt en ALS ik die kaart met succes LADEN ... maar ik heb nooit geprobeerd het weg te scheuren dat plotseling de hele Ecu me verbrandt ...

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ik begrijp niet helemaal wat je nu zegt. Dus je hebt dat bestand niet succesvol geladen?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Als ik de Braden Powertune 2007-2008 met succes uitvoer. Probeer mijn motorfiets niet te starten, ik wil niet het risico lopen mijn ECU te verbranden .. Mijn motorfiets is een 2017 ... Omdat ik de Stock Ecu of anderen niet heb geladen, dacht ik erover om de Braden Powertune te proberen en laad ik met succes. nu als ik de Stock Ecu wil retourneren om te downloaden en naar de Ecu te sturen maar Flash niet verlaat en zegt Ecu Locked ..

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    hallo, kunnen ze het probleem oplossen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wordt nog steeds hier onderzocht / gerepliceerd.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Berichten: 12Verified User

    OK bedankt. Ik wacht tot ze het me laten weten voor nieuws ...

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Hallo eddy, kreeg hetzelfde probleem met 2 ECU, zegt "ECU geblokkeerd" wanneer het door "ECU controleren" gaat Procedure ... kreeg het probleem sinds augustus 2019 ... :( ik wacht op een antwoord voordat ik ze verzend mijn ECU om te controleren ... als je iets aan je zijde vindt, laat het me weten. Ben je Frans?

Meld je aan of registreer je om te reageren.