Tukifoorumi

Ecu lukittu

eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

ecu on lukittu eikä minulla ole aavistustakaan miksi ... kukaan voi auttaa minua ?!

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä on ECU-osanumerosi? Ja tiedosto, jota yritit vilkkua?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User
    muokattu October 2019

    Alussa käytin Yhdysvaltain karttaa, Taylor Racing ... se toimi minulle erittäin hyvin. Nyt laitoin FtEcu QuickShifter -sovelluksen, halusin aktivoida QS-tilan eikä se anna minun .. Aloitin toisen kartan lataamisen, joka päättyi QS: llä ei aktivoi. Gsxr 1000 2017 ECU-numeroni on .. 32920-17K82 Ostin nyt toisen lisenssin .. mutta ilmeisesti se ei aktivoi tai vastaavaa

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Ole hyvä ja lähetä kommenttisi oikeaan kohtaan. Tämän säikeen siirtäminen GSXR1000-osaan ...

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä oli tiedosto, jonka salamasit Taylor Racing-tiedoston jälkeen?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    Se on ongelma tällä hetkellä. Olen saanut osan sijainnistani (asiakirjat, Flash-Tune, Ecu-kuvat)

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    ECU Tunner, se on usein huonompaa kuin ennen ... Olen vain tehnyt kaiken itse kaikilla pyöräilläni .. vain täällä en tiennyt sitä Ecu-sarjanumerolla niin tarkalleen , ja lisenssini on rajoitettu moottoripyörälleni ..

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Tarvitsemme tiedostonumeron.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    Oma Suzuki Gsxr 1000 2017 Minulla on Ec nyt Ec pois Ec pois Ec pois, poissa, ammattimainen, Ec, Ec Ec Ec Ec Ec sitten Ec sitten Ec sitten Ec sitten Ec sitten Ec sitten Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Ec Inc Ec Inc Ec Inc Ec Inc Ec meillä on ilmaisia lisenssejä saatavilla ...) Taylormade Racing 32920-17kf2 kartta, jonka haluaisin ladata .. tai varastossa olisi 32920-17k82

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    Antakaa minun käyttää ainakin varaston ecuani jälleen .. 32920-17K82, jotta voin vain laittaa sen dinamometriin dan ja saada moottoripyöräni lopulta käyntiin ... 😕

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Taylormade Racing GSXR1000 -karttaa ei ole enää saatavana tietokantaamme. Tutkimme asiaasi.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    Paljon kiitoksia !! Olisin erittäin kiitollinen, jos voisit avata minulle ainakin alkuperäisen kartan ... jotta voin mennä kotiin perheeni luo. 32920-17K82

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä oli tiedosto, jonka sanoit käyttäväsi saamaan pyöräsi taas käyntiin? Tämä voi viedä hetken, vain FYI.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    32920-17K82 olisi ecuuni alkuperäinen koodi, voisin käyttää sitä salamaksi ecuini riittää ..

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sanoit sähköpostiviestissä, että käytit Braden PowerTune GSXR-tiedostoa käyttäjän jaetuista tiedostoista vilkkuaksesi onnistuneesti. Voitko käyttää tätä tiedostoa väliaikaisesti, kunnes saamme ongelman lajiteltua?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    braden-käyttöjärjestelmä on mallille 2007-2008 ... yritä vain, lataako se minua ja JOS ladan sen kartan onnistuneesti ... mutta en ole koskaan yrittänyt repiä sitä pois, että yhtäkkiä koko ecu polttaa minua ...

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    En oikein ymmärrä mitä sanot nyt. Joten et ladannut tiedostoa onnistuneesti?

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    Suoritan Braden Powertune -sarjan 2007-2008 onnistuneesti. Älä yritä käynnistää moottoripyörääni, en halua riskiä ECU: n polttamisesta. Moottoripyöräni on vuosi 2017 ... Koska en ladannut varastossa olevaa ecua tai muita, ajattelin kokeilla Braden Powertune -laitetta ja ladata sen onnistuneesti. nyt, jos haluan palauttaa osakekurssin ladataksesi ja lähettääkseni ecuun, mutta en jätä sitä Flashiin ja sanoo Ecu lukittu ..

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    Hei taas, pystyvätkö he ratkaisemaan ongelman?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Vielä tutkimusta / jäljentämistä täällä.

  • eddymatthies@gmail.comeddymatthies@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    OK kiitos. Odotan, kunnes he ilmoittavat minulle uutisia ...

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Hei Eddy, sai saman ongelman 2 ECU: lla, sanoo "ECU lukittu", kun se menee läpi "ECU: n tarkistamisen". Menettely ... sai ongelman elokuusta 2019 lähtien ... :( Odotan vastausta ennen lähettämistä ECU: ni tarkistaa .... jos löydät jotain vieressäsi, ota meihin yhteyttä. Oletko ranskalainen?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.