Helpforum

Quickshifter-probleem

Ik weet dat ik dit in een vorige post heb genoemd, maar op dit moment heb ik alles geprobeerd wat ik kon bedenken om het zonder geluk te repareren. Mijn quickshifter voor mijn FZ07 2017 werkt alleen goed voor versnellingen 1-3, daarna moet ik in principe koppelingloos schakelen. Ik heb het gevoel dat de sensor nog steeds een beetje werkt, omdat schakelen zonder koppeling nu veel gemakkelijker en soepeler is, maar dat verslaat nogal het doel van de quickshifter. Ik heb geprobeerd de normale schakelpositie te hebben met de PULL-sensor aangesloten en het type op de software ingesteld om normaal te openen (NEE). Werkte niet. Dus schakelde ik het over naar GP shift, schakelde de stekker naar PUSH en software naar normaal gesloten (NC). Hetzelfde probleem, alleen versnellingen 1-3 schakelen correct zonder het gas los te laten. Eventuele suggesties om dit probleem op te lossen of wat u vervolgens kunt proberen?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, heb je het quickshift-harnas type 6 of 7? Kun je ook een foto van je schakelinstelling toevoegen? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.