פורום תמיכה

2018 R1 - הגדרות ECU מבולבלות (משתנות משנת 2017 לקבצי ftm 2018)

Doulos1992@gmail.comDoulos1992@gmail.com הודעות: 5Verified User

שלום, זו הפעם הראשונה שקפצתי להבהב ולהחליף את מערכת הפליטה. ה- R1 שלי לשנת 2018 מצויד במפלט של 3/4 EVR Graves עם גוש הסנוגים. כרגע אני מפעיל את מסנן האוויר המלאי אך בקרוב אחליף אותו במסנן אוויר DNA בעל זרימה גבוהה. אני מריץ את קובץ Graves 2018 שקיבלתי מ- Graves, ואני מבולבל עם כמה מהגדרות ה- ECU המשתנות. בקובץ 2018, שפת ה- ECU נקבעה כ:

אבל בקובץ 2017 (BX4-8591A-10- (US) Graves Exhaust Cat Eliminator 051717L.ftm), השפה נקבעה אחרת: L את קובץ 2018 - האם אני מניח נכון שערך False ב"מבטל מגביל מהירות עליונה "בקובץ 2017 יהיה שווה ערך לערך מושבת עבור" מגביל מהירות עליונה "לשנת 2018? בנוסף, מישהו יכול להסביר לחדש מהו שסתום צריכת האוויר וההשלכות של הפעלה או השבתה וההגדרה האחרת: "חיתוך מדבקות הזרקה" ו"בקרת מעכב תאוצה "? תודה

שתייגת:

הערות

  • Doulos1992@gmail.comDoulos1992@gmail.com הודעות: 5Verified User

    כמו כן, כאשר המנגינה הפעילה פועלת, המפה שקיבלתי פועלת הרבה יותר טוב, אבל שמתי לב (לאורך מצב כוח אחד עד ארבע) הסל"ד הנמוך מגיב יותר, אך האמצע לגבהים פחות מגיבים מהמלאי? קיוויתי באמת שזה ינקה את הטווח הנמוך, אך לא בלי להקריב את ההיענות של טווח הסל"ד הבינוני לגבוה.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User
    נערך February 2021

    ג'ון, אם אתה מחפש שאין לך מגביל מהירות עליון על האופניים שלך אתה צריך להגדיר את האפשרויות כדלקמן: עבור "השבת את מגבלת המהירות העליונה", הגדר את האפשרות TRUE עבור "מגביל המהירות הגבוהה ביותר" מוגדר כשבית. כאן ייתכן שהפוסט הזה שמצאתי מ- Google עזור לידע שלך באמצעות שסתום צריכת האוויר: https://www.r1-forum.com/threads/wheres-the-air-intake-valve.495738/ השבתת חתך ההזרקה של ההזרקה הופכת את תגובת המצערת שלך לסירוגין על ידי כך שהיא מאפשרת למזרקים להישאר פתוחים מעט מחוץ למצערת. כשאתה עולה על המצערת המזרקים כבר פתוחים מעט ולכן הם לא צריכים לירות בדלק כל כך מה שהופך את האופניים פחות מרעידים בתאוצה ראשונית. השבתת בקרת מעכבי ההאצה נפטרת ממעכב תזמון ההצתה במשך 200 ms המעבר הראשונים ממצערת למצערת בניסיון לרכך את המעבר. ה- ActiveTune יכול להתאים רק דלק והוא אמור רק לשפר את המצב כמו שהוא עושה עבור תגובתך הנמוכה. יתכן שהקצה האמצעי עד העליון שלך יכול להיות פחות תגובה בגלל תזמון ההצתה, מצערת על ידי חוט וכו '... אבל אנחנו לא יכולים לבדוק את אלה המשתמשים במפת הקברים הנעולה למרבה הצער. תודה, ג'ייסון א.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    ג'ון, שכחתי שציינת שיש לך את הצינור EVR עד שתקרא מחדש את ההודעה המקורית שלך. עכשיו צינור EVR מדהים וזה עובד מצוין, אבל זה מסבך את העניינים. ה- EVR יעבוד רק על קובץ Graves המיוחד. עכשיו אתה לא יכול לגשת למיפוי ECU של הקובץ הזה כמובן, כך שאתה לא יכול להתאים את עצמו לקובץ זה. מה שאתה צריך הוא או קובץ מאופשר EVR עם מיפוי ECU נעול כדי להיות מסוגל להתאים. במקרה זה הם כנראה יכניסו ערכים בלתי מוגבלים ואז יפתחו את הקובץ עבורך. או בדוק אם יש להם מפה אחרת שהם יכולים לתת לך. או שאולי הם יוכלו להעלות את האופניים שלך על השושלת בחנות שלהם. דבר איתם ותודיע לי מה יש להם להגיד בבקשה. הקפד להזכיר שקנית את הצינור שלהם ואת התקנת ה- FT אבל אתה לא מרוצה מהביצועים לטווח בינוני עד גבוה וכו '.... תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.