Helpforum

Licentie niet langer bruikbaar

drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

Hallo, mijn verbinding viel halverwege de flits weg en mijn licentie wordt niet meer weergegeven omdat deze niet langer bruikbaar is. Kan iemand het voor mij resetten? Omdat ik geloof dat dat is wat nodig is. Of wijs me in de goede richting. Dank je.

Comments

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Ok, het stopte niet, het kwam in de verificatiefase en vertelde me dat ik een niet-geautoriseerde gebruiker was. Ik heb een tweede licentie gekocht en hetzelfde is weer gebeurd. Help alstublieft.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, met welk bestand probeer je te flitsen? Bedankt, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Hoi jason, het was het onbeperkte bestand uit je database. Ik heb een e-mail van Kent in uw kantoor gehad die mijn licenties voor mij heeft gereset. Ik heb nog niet kunnen testen omdat ik wacht op een nieuwe lead omdat de mijne defect was. Ik zal updaten wanneer ik het opnieuw heb geprobeerd. Dank u voor uw antwoord.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ok, houd ons op de hoogte wat er gebeurt. Bedankt, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Hallo, dus dit is opgelost. Mijn licenties zijn gereset en werken, de oorzaak was een foutieve lead die leidde tot het verbreken van de verbinding. ik ervaar nu echter problemen met de nieuwste software, telkens wanneer ik probeer een nieuw bestand naar mijn ecu te flashen, detecteert het de licentie en mislukt dan met de foutmelding 'Flash Write error'. Het ging gisteravond goed, maar de update vanmorgen lijkt de boel in de war te hebben. Om het even welke ideeën?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We werken momenteel aan het probleem, we zullen het binnenkort oplossen, excuses.

Meld je aan of registreer je om te reageren.