Forum wsparcia

Dane na żywo

GRDMotor1@aol.comGRDMotor1@aol.com Posty: 2Verified User

Witam, jestem zupełnie nowy w produkcie Flash Tune, ale nie jestem nowy w flashowaniu ECU i właśnie odebrałem dostawę mojego kabla interfejsu i wiązki bocznej roweru na 2016-2019 ZX10 Kawasaki, Wszystkie silniki, które tu buduję i dostrajam, są przeznaczone do samochodów wyścigowych używam, używam i używam hamowni silnikowej dla wszystkich moich testów, jeszcze nie zainstalowałem bocznej uprzęży rowerowej na uprzęży rowerowej, ale zarejestrowałem interfejs na komputerze, na którym będę się nastawiał, moje pytanie brzmi oprogramowanie ma aktywny ekran danych na żywo lub czy komórka w tabeli jest podświetlona, gdy silnik jest uruchomiony? dzięki czemu widzę dokładnie na mapie dokładnie tam, gdzie jestem. Nie mogę znaleźć żadnych informacji na ten temat. Dzięki za pomoc, George

Komentarze

  • kento_ftecukento_ftecu Posty: 776Staff User

    Jedynym sposobem na strojenie „na żywo” przy uruchomionym silniku jest nasza konfiguracja Active Tune (i nawet wtedy oprogramowanie wykonuje strojenie, możesz przeglądać tabele wykończenia po uruchomieniu i dodać je do pamięci plików). Każdy odczyt lub zapis do ECU wymaga, aby był w stanie odczytu / zapisu, co oznacza kolejno włączanie i wyłączanie zasilania. Dlatego silnik nie może działać podczas odczytywania lub zapisywania plików w ECU. Twoje wykresy dynamometryczne powinny być w stanie powiedzieć, gdzie dokonać zmian w paśmie zasilania.

  • GRDMotor1@aol.comGRDMotor1@aol.com Posty: 2Verified User