bleeper
agendataller@gmail.com
i R1
omöjligt att aktivera autobliper / quickshifter-problem med koden? Jag vet inte vad jag ska göra
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
en ecu två koder omöjligt att länka autoblipernyckel
Jag behöver en ny bliperkod för 672F35AB
Du svarar inte på mitt klagomål, det här är frustrerande
Vi behöver mer information om din situation. Gå igenom processen för det du gjorde. Gick du till ditt konto på ftecu.com och skrev in dina aktiveringskoder?
ja
Vad är serienumret för scratchoff-koden? Du har en autoblip kopplad till en annan R1-licens.
C936C8D5EF19A9C3 Köp en annan licens jag tappade $ 100
Det är den auto-blip som redan är kopplad till en licens.
Licensen som auto-blip tilldelas till är i ett försökt tillstånd, vilket innebär att det var ett problem under blixt som fick den att krascha. Du borde ha sett ett felmeddelande under den blixt som informerade dig om att det var ett problem. Om du hade kontaktat oss först skulle vi ha kunnat återställa licensen.
Ecu låst Han ber mig att köpa en licens! Jag förstår inte visa bilagor
cykel låst
Kan inte öppna rarbilagor. Konvertera till ett annat format.
Du hjälper inte, komplicerar bara, jag har en motorcykel låst
300 hittills förlorade
Kan du bifoga ett foto från din telefon på skärmen som visar felet?
Jag måste återställa min licens känner inte igen ecu
Kontrollera din hårdvara. Vilken typ av flash-kit använder du? Båda dina licenser var i "försökt" tillstånd, vilket sätter dem i fryst tillstånd tills vi kan återställa dem. De har båda återställts.
Vilken typ av flash-kit använder du? Bänk eller blixtsats på cykelsidan?
Om du använder en cykelsidosats (fästs direkt på motorcykeln), gör detta hårdvarutest: Med tändningsknappen av, dra ur kabelnätet från USB-datalänken (eller ta bort väderlocken). Använd en liten tråd eller pappersklämma och byt (anslut) ledningarna för de röda och orange ledningarna. Slå på tändningsnyckeln; Om du hör bränslepumpens grundläggning har du problem med antingen de röda eller orange ledningarna. Om du inte hör något, stäng sedan av tändningsnyckeln och koppla bort den röda och gula kabeln. Slå på tändningsnyckeln; om du hör bränslepumpens grundläggning har du problem med gul tråd. Om du inte hör något, skaffa dig en multimetertestare och anslut kablarna till den svarta och orange tråden med strömmen på. Du borde se 5V. Anslut sedan de svarta och gula ledningarna; samma sak, du bör se 5V. Om du ser något mindre, eller inkonsekventa avläsningar, har du problem med jordledningen (svart).
När det finns en internetanslutning eller hårdvaruproblem under blixt avbryter det blixt och får licensen att gå i kraschat tillstånd (försökt).
Bänksele nytt fel accepterar inte blåsare
Du har ett hårdvaruproblem någonstans i din sele. Använd en kontinuitetstestare och kontrollera alla ledningar.
Du har lyckats blixt med en licens. Aktiverade du auto-blipper-modulen i filen som du blinkade?