bleeper
agendataller@gmail.com
in R1
onmogelijk om autobliper / quickshifter probleem met de code te activeren? Ik weet niet wat ik moet doen
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
één ecu twee codes onmogelijk om autobliper sleutel te koppelen
Ik heb een nieuwe knippercode nodig voor 672F35AB
U beantwoordt mijn klacht niet, dit is frustrerend
We hebben meer informatie nodig over uw situatie. Ga alstublieft door het proces van wat u deed. Ben je naar je account op ftecu.com gegaan en heb je je activeringscodes ingevoerd?
Ja
Wat is het serienummer van de scratchoff-code? U hebt een autoblip gekoppeld aan een andere R1-licentie.
C936C8D5EF19A9C3 Koop een andere licentie Ik ben $ 100 kwijt
Dat is de automatische blip die al aan een licentie is gekoppeld.
De licentie waaraan automatisch blip is toegewezen, bevindt zich in een gepoogde status, wat betekent dat er tijdens de flash een probleem was waardoor het crashte. U had tijdens die flits een foutbericht moeten zien dat u op de hoogte bracht dat er een probleem was. Als u eerst contact met ons had opgenomen, hadden we de licentie opnieuw kunnen instellen.
Ecu vergrendeld Hij vraagt me om een licentie te kopen! Ik begrijp de weergave-bijlagen niet
fiets vergrendeld
Kan rar-bijlagen niet openen. Converteer naar een ander formaat.
Je helpt niet, alleen ingewikkelder, ik heb een motorfiets op slot
300 verloren tot nu toe
Kun je vanaf je telefoon een foto bijvoegen die de foutmelding weergeeft?
Ik moet mijn licentie herstellen, herkent ecu niet
Controleer uw hardware. Welk type flitsset gebruikt u? Beide licenties bevonden zich in de "poging" -status, waardoor ze in een bevroren status blijven totdat we ze opnieuw kunnen instellen. Ze zijn beide opnieuw ingesteld.
Welk type flitsset gebruikt u? Flitsset voor op de bank of op de fiets?
Als u een set aan de fietszijde gebruikt (rechtstreeks aan de motorfiets te bevestigen), voert u deze hardwaretest uit: Koppel de contactsleutel los van de USB Data Link (of verwijder de beschermkap) terwijl de contactsleutel uit is. Gebruik een kleine draad of paperclip en jumper (verbind) de draden voor de rode en oranje draden. Zet de contactsleutel aan; als u de brandstofpomp aanzuigt, hebt u een probleem met de rode of oranje draadkabels. Als u niets hoort, zet dan de contactsleutel uit en jumper de rode en gele draadkabels. Zet de contactsleutel aan; als u de brandstofpomp aanzuigt, dan heeft u een probleem met de gele draad. Als je niets hoort, koop dan een multimeter-tester en schakel de draden in met de zwarte en oranje draad. Je zou 5V moeten zien. Sluit vervolgens de zwarte en gele draadkabels aan; hetzelfde, je zou 5V moeten zien. Als u iets minder ziet of inconsistente meetwaarden, dan heeft u een probleem met uw aardedraad (zwart).
Wanneer er tijdens de flash een internetverbinding of een hardwareprobleem is, onderbreekt het de flash en zorgt ervoor dat de licentie in een gecrashte staat terechtkomt (poging).
Bench harnas nieuwe fout accepteert geen bliper
Je hebt ergens een hardwareprobleem in je harnas. Gebruik een continuïteitstester en controleer alle kabels.
Je hebt met succes één licentie kunnen flashen. Hebt u de auto-blipper-module ingeschakeld in het bestand dat u flitste?